Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@16:57:38 GMT

اسلحه شاه‌ کش در تهران! +عکس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۸۱۲۳

اسلحه شاه‌ کش در تهران! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، در بیست و ششمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در کنار سایر سلاح هایی که از متهمان کشف شد، یک قبضه اسلحه شاه‌ کش هم کشف شده است.

متهمی که این اسلحه را از او کشف کرده اند، می‌گوید: این اسلحه برای من نیست، صاحب اصلی این اسلحه مستاجر پدرم است، من نه می دانم اسلحه شاه‌ کش چیست و نه می‌دانم چگونه از این اسلحه استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما افسر پرونده او می‌گوید: با توجه به سابقه دار بودن متهم و همچنین اموال دیگری که در خانه او بوده است احتمال این داده می‌شود این اسلحه متعلق به همین فرد باشد.

اسلحه شاه‌کش یک سلاح بسیار کوچک است که در انواع مختلف طراحی می‌شود، اسلحه شاه‌کشی که از این متهم کشف شده است به شکل خودکار است.

طبق گفته افسر پرونده این اسلحه بسیار سبک است و در هنگام شلیک صدایی ندارد، همچنین می توان این اسلحه را به راحتی از دستگاه‌های ایکس ری عبور داد چراکه شمایل این اسلحه بسیار شبیه به خودکار است و اگر ماموری که ناظر دستگاه ایکس ری است از تجربه کافی برخوردار نباشد نمی تواند این اسلحه را تشخیص دهد.

از این اسلحه برای ترور افراد مشهور استفاده می‌شود و به دلیل اینکه با این اسلحه از نزدیک شلیک می‌شود، گلوله‌های این اسلحه را زهرآلود می‌کنند تا اگر از شدت شلیک به فرد آسیبی نرسید، با ورود زهر به خون فرد جان او را بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طرح رعد اسلحه شاه کش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا بار دیگر در نشست عادی شورای اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ، جنگ‌های جاری در اوکراین و خاورمیانه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

تاس نوشته است که در آستانه این اجلاس، یکی از دیپلمات‌های عالیرتبه اتحادیه اروپا به خبرنگاران گفت که وزرای خارجه اروپایی موضوع تحویل فوری سامانه‌های پدافند هوایی و ضدموشک به اوکراین شامل سامانه پاتریوت را مورد بررسی قرار خواهند داد. وزرای دفاع اتحادیه اروپا نیز به این بحث ملحق می‌شوند.

به گفته وی، شورای اتحادیه اروپا همچنین مساله استفاده از دارایی‌های مسدودشده روسیه به نفع و در راستای کمک به کی‌یف را به بحث می‌گذارد.

درباره خاورمیانه نیز، وزرای خارجه اتحادیه اروپا به‌دلیل آنچه «تنش اخیر در منطقه پس از حمله هوایی اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و حمله‌های تلافی‌جویانه تهران» خوانده شده است، اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را ارزیابی خواهند کرد. همچنین به نوشته تاس، وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر روی یافتن راه‌حلی برای حل و فصل جنگ غزه نیز تمرکز خواهند کرد.

کد خبر 6085113

دیگر خبرها

  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • تکلیف برخورد با فروشندگان اسلحه و مهمات روشن شد/ مجازات خرید و فروش سلاح چیست؟
  • جرم‌انگاری قاچاق اسلحه در فضای مجازی
  • تعیین وزارت دفاع به‌عنوان مرجع ارزش‌گذاری سلاح در قانون مجازات قاچاق اسلحه توسط مجلس
  • تنها سلاح