Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر در نشست با سردار رحیمی که متن آن در پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان منتشر شده است، افزود: ورزش عامل شادی و پر کردن اوقات فراغت حداقل ۵۰ میلیون نفر از مردم ایران است و اجازه نمی دهیم عده ای فرصت طلب و تماشاگر نما به بهانه های واهی این وضعیت را بر هم بزنند.

وی گفت: برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در کنار حمایت پلیس و سایر نهادهای مسئول برگزاری لیگ آینده، باید با کمترین تنش و ایجاد تامین امنیت و آسایش تماشاگران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: باشگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی خوبی برای هواداران خود دارند و ایجاد کانون‌های هواداری مسئول کمک زیادی به حفظ فضای فرهنگی و مفرح ورزشگاه‌ها می‌کند

سلطانی فر درباره لیدر هم گفت: موضوعی به این نام نداریم و همه چیز در اختیار کانون‌های هواداری زیر نظر باشگاه‌هاست و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید در موضوع برگزاری مسابقه همراه پلیس باشد و در تعامل با یکدیگر اجازه آشوب طلبی را از عده‌ای معدود بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال برای لیگ آینده قوانین انضباطی جدیدی را در نظر گرفته و همه ما از بازیکن تا مدیر عامل و هوادار برای صیانت از فضای ورزش کوشا باشیم.

سلطانی فر با قدردانی از تلاش‌های رییس پلیس تهران در تامین امنیت ورزشگاه‌ها افزود: ورزشگاه های ما باید در سراسر کشور باید به امکانات تجهیز شوند و در باره بلیت فروشی الکترونیکی و ساماندهی ورود تماشاگران به ورزشگاه، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به همراه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور باید برنامه‌های خود را با دقت و سرعت به پیش ببرند.

وی به نشست‌های معاونان و مدیران وزارت ورزش با مسئولان شورای امنیت کشور اشاره کرد و گفت: مصوبات این شورا برای همه اعضای آن از جمله فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و مدیران کل استانی لازم الاجراست.

کد خبر 445448

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم