Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@07:14:25 GMT

مخالفت شخصیت های برجسته بحرینی با نشست منامه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۸۱۴۷

مخالفت شخصیت های برجسته بحرینی با نشست منامه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، پایگاه خبری "عربی ۲۱"، اعلام کرد که بسیاری از نمایندگان سابق مجلس، روزنامه نگاران و هروندان بحرینی نیز در پاسخ به دعوت انجمن بحرینی "مقاومت در برابر عادی سازی" پرچم‌های فلسطین و بحرین بر سر خانه‌های خود افراشتند.

بسیاری از این شخصیت‌های برجسته، تصاویر فلسطین و مسجدالاقصی را به عنوان عکس معرفی خود در شبکه های اجتماعی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا "ناصر الفضاله" نماینده سابق پارلمان با هشتک#نه_به_نشست_عادی_سازی توئیت کرد: راه موضوع فلسطین اقتصادی نیست بلکه سیاسی است و قبل از هر چیز بر اساس آزاد سازی اراضی فلسطینی، بیرون راندن اشغالگران و پاکسازی مقدسات است. شکوفایی فلسطین با نبود اهالی آن و حضور اشغالگران ممکن نیست.

"ابراهیم الشیخ" دانشگاهی و نویسنده بحرینی نیز توئیت کرد: به شما خوش آمد نمی‌گوییم. فلسطین برای عادی سازی نیست و عربی باقی می‌ماند.

تشکل "پیشرفت" بحرین نیز با صدور بیانیه ای بر مواضع خود در رد نشست بحرین و حمایت از قضیه فلسطین تأکید کرد.

امروز و فردا مرحله اول "معامله قرن" با عنوان نشست اقتصادی بین المللی در بحرین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین اشغالی برگزار می شود.

همه طرف‌های فلسطینی ضمن محکوم کردن این نشست اعلام کرده‌اند که در آن شرکت نمی‌کنند. گفته می‌شود در این کنفرانس نمایندگان برخی کشورها برای آغاز اجرای بخش اقتصادی معامله قرن شرکت خواهند کرد.

جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریکا و طراح این نشست پیش تر اعلام کرده بود که معامله قرن پس از ماه رمضان اعلام خواهد شد.

معامله قرن شامل انضمام کامل قدس به رژیم صهیونیستی، انضمام شهرک‌های موجود در کرانه باختری به این رژیم، نابودی کامل حق بازگشت آوارگان فلسطینی و تعیین منطقه "ابودیس" به عنوان پایتخت کشور فلسطین است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داد.

به گزارش مهر، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون عنوان کرد: نشست امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی با محوریت و موضوع بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، معاونان این سازمان و رئیس کانون بازنشستگان کارگران برگزار شد.

وی ادامه داد: در جریان این نشست بحث مختلفی درباره وضعیت و شرایط اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه انجام شد؛ با توجه به اینکه هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا بر اساس آن بتوانند حکم‌ها را اجرا کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود.

اسماعیلی در ادامه گفت: در جریان این نشست بحث مفصلی پیرامون این موضوع صورت گرفت که کمک حال بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم. قرار بر این شد که اگر در این یک ماه زمان باقی‌مانده مجلس یازدهم احکام ابلاغ و متناسب‌سازی اعمال شود، مجدداً جلسه‌ای برگزار کنیم و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم.

دیگر خبرها

  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024
  • «دکتر مریم بحرینی »دبیر ملی کارگروه اقتصاد بانوان تاثیرگذار + فیلم