Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از ناتوانی استقلال در حفظ و تمدید با پاتوسی، شایعه ای توسط چند سایت با اهداف جنجالی به راه افتاده است که باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب هافبک آفریقایی استقلال است، این درحالی است که قرمزها به هیچ عنوان چنین هدفی را دنبال نمی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس بعد از روز‌های درخشانی که برانکو پشت سر گذاشت به روز‌های سخت و بحرانی خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درحالی که تکلیف نیمکت همه تیم‌های لیگ برتر مشخص است تیم قهرمان بدون مربی است و وضعیت فصل نقل و انتقالاتی این تیم هم اصلا خوب نیست. اما برخی خبرنگاران حوزه استقلال که به برخی منابع مدیریتی باشگاه آبی مرتبط هستند، با انتشار این شایعه که پرسپولیس می خواهد پاتوسی را بخرد، در پی ایجاد موجی تازه علیه تیم رقیب در شبکه های اجتماعی هستند تا با استفاده از حساسیت های غیرواقعی موجود، بار دیگر دستاویزی برای حمله و اتهام به قرمزها پیدا کنند. اتهامی که یک بهانه دیگر برای حکومتی و مورد حمایت دانستن رقیب اضافه می کند.

احتمالا بعد از پخش این خبر، گام بعدی اتهام کمک ویژه وزارت یا دولت به پرسپولیس برای خریدن پاتوسی است که در شبکه های اجتماعی و کانال های هواداری منتشر خواهد شد. هر چند در فوتبال حرفه ای ، مذاکره هر تیمی با بازیکنی که تحت قرارداد نیست یا باشگاه مالکش آمادگی انجام مذاکره را دارد، امری عادی به نظر می رسد و پرسپولیسف سپاهان یا تراکتورسازی این حق را دارند که برای تصاحب این بازیکن ارزنده اقدام کنند اما پخش این شایعه بلافاصله بعد از پاسخ رد باشگاه آفریقایی برای مذاکره با استقلال نشان دهنده پشت پرده ماجراست.

استقلالیکه تا دیشب نتوانست 300هزاردلار برای حفظ ستون اصلی تیم و بهترین بازیکنش به رغم تاکید سرمربی استالیایی، جور کند حالا برای سرپوش گذاشتن به این عجز مدیریتی و شکست بزرگ ، دنبال راه انداحتن جو علیه رقباست تا اذهان را هم از این افتضاح مدیریتی منحرف سازد.

فتحی و خطیر که بارها در مصاحبه های شان گفته اند قرارداد پاتوسی جای هیچ نگرانی ندارد و او را حفظ می کنند امروز غیر استراماچونی باید جواب میلیون ها هوادار را هم بدهند که با آنکه از ماهها قبل شرایط این بازیکن را می دانستند چگونه چنین عنصر طلایی برای نتیجه گیری را از دست داده اند؟

گفته شده که مذاکره پرسپولیس با مدیر برنامه‌های پاتوسی در ترکیه شروع شده اما با توجه به رضایتنامه 900هزاردلاری پاتوسی ، معلوم نیست پرسپولیس که پول بسیار کمتر از این مبلغ برای حفظ بشار رسن را نداشته، چگونه و از کجا چنین رقمی را تامین می کند؟ وزارت ورزش طبق اعداد و ارقام در فصل گذشته کمک چشمگیری به استقلال کرده بود تا این باشگاه با جذب بازیکنان خارجی در نیم فصل دوم تقویت شود اما بهنرین مهره ای که جذب شد، به این راحتی از دست رفت.

قرارداد پاتوسی با استقلال دیشب به پایان رسید و با شاهکار مدیران این باشگاه بازیکنی که می توانست با رقم بالاتر حداقل به فروش برسد و سود سرشاری را نصیب آبی ها کند، حالا به طور کامل از قید بند موجود در قرارداد خلاص شد و همانطور که قبلا با نامه ای از استقلال خداحافظی کرده بود، دیگر بازیکن آبی ها محسوب نمی شود و پیاده کردن سناریوهای عجیب هم فایده ای به حال استقلال نمی کند. حالا آبی ها باید دنبال جایگزینی در میانه میدان برای بهترین مهره فصل قبل خود باشند، کاری که تازگی ندارد و نزد مدیران استقلال چه توفیقی باشد و چه خطیر ، امری عادی است.

در صورت علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب پاتوسی که امری عادی در فوتبال حرفه ای است، این سوال به ذهن خطور می‌کند که اگر باشگاه قرمز 900هزاردلار لازم برای دریافت رضایتنامه و جذب این بازیکن را دارد ، چطور طلب بشار رسن هافبک شایسته عراقی اش را که به مراتب ارزان تر از پاتوسی است را نمی دهد تا او را حفظ کند. به نظر می رسد این خبر از اساس، دروغ و ساختگی است و برای انحراف افکارعمومی از ضعف مدیران استقلال منتشر شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی پاتوسی پرسپولیس استقلال شایعه الکساندر نوری فائقه دوستی کمال خرازی معامله قرن کوبا امیر حاتمی رضا علاءالدین کاداستر پرونده الکترونیک سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از مهمترین دغدغه‌های باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای تسویه حساب با طلبکاران خارجی بود. البته در مورد ریکاردو ساپینتو و عزیزبک آمانوف چون پرونده به تجدیدنظر رفته و استقلال پیرامون رقم مدنظر آن‌ها شکواییه و دفاعیه دوباره ارائه کرده است، کار به این فصل لیگ قهرمانان نخواهد رسید و ماجرای این دو نفر احتمالا در تابستان حکم نهایی خواهد داشت اما دستیاران ریکاردو ساپینتو حکم قطعی گرفته بودند که پیش از ایام نوروز مطالباتشان پرداخت شد.

به گزارش خبرورزشی، دقایقی قبل مطلع شدیم مذاکرات استقلال با سانتا کلارا پرتغال از بابت پرداخت سهم محمد محبی به خاطر حضور در جمع آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم نیز نتیجه داد و قضیه مرتفع شده است.

از قرار معلوم پیگیری‌های علی خطیر طی یک هفته آغازین سال جدید و تامین اعتبار قبل از فرارسیدن سال ۱۴۰۳ موجب شد تا داستان حل شود و این‌طور که پیداست حالا دیگر استقلال بخش وسیعی از مشکلات را از سر راه خود برداشته می‌بیند.

با این اوصاف بعید به نظر می‌رسد ۱۱ فروردین برای استقلال از بابت بدهی‌ها مشکلی به وجود بیاید چون مدارک آماده شده و قرار است در اختیار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار بگیرد؛ با توجه به قانونی بودن و طی شدن تمام مراحل مدنظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، آن‌طور که استقلالی‌ها می‌گویند مشکل دیگری ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889023

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست