Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش علمی بین‌المللی «تراث کربلاء» با نظارت دبیرخانه آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) در نوامبر ۲۰۱۹ برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: نخستین همایش علمی بین المللی «تراث کربلاء» با نظارت دبیرخانه آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) و بخش امور معارف اسلامی و انسانی مرکز تراث کربلا با شعار «میراث ما هویت ما» و با عنوان «میراث کربلایی و جایگاه آن در مکتب اسلام» از هفتم تا هشتم نوامبر 2019 میلادی در کربلای معلی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برهمین اساس، کمیته عالی این همایش بین المللی علمی نشست مشورتی را به ریاست «شیخ عمار الهلالی»، رئیس بخش امور معارف اسلامی و انسانی و با حضور شخصیت ها و طرف های مرتبط برای آماده سازی برگزاری این همایش برگزار کرد.

 

در این نشست آخرین رویدادها آماده سازی و پیگیری فعالیت های کمیته های مربوط با این کمیته عالی و تهیه همه مستلزمات برای برپایی این همایش گزارش شده است، همچنین، به بررسی امکان صدور کتاب ویژه ای در این همایش پرداخته شد تا برای ارایه به شرکت کنندگان در روز برپایی این همایش آماده باشد.

 

در این نشست بر پیگیری و جذب تحقیقات و پژوهش ها و ارایه آن برای مشارکت در این همایش و همچنین برپایی نشست ها و دیدارها با کمیته های مرتبط با فعالیت های این همایش و تدوین نقشه کار که در نشست های بعدی ارایه شود، تاکید شده است.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اردبیل مسجد خبرگزاری شبستان کانون مساجد بیرجند عتبات عالیات همایش بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نخستین جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌های شعر رضوی (عربی و فارسی) از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد. 

در این جلسه، شهرستان هویزه به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی، میزبان شاعران، مهمانان ویژه و علاقه‌مندان به شعر عربی خواهد بود. این همایش ساعت ۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی فدک شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی به دبیری سیدشبر محسنی حسین‌پور با هدف استفاده از ابزار مؤثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی از طریق برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی و محافل شعر و حمایت از شاعران آیینی کشور به ویژه شاعران جوان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه