Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اولی هوینس می‌گوید از پاسخ به سؤالات مکرر و تکراری درباره برنامه‌های بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات خسته شده و به رسانه‌ها توصیه کرد که سایر ابعاد عملکرد او و همکارانش را هم ببینند.

هوینس گفت: باید اعتراف کنم دیگر دارم از شنیدن صحبت‌هایی مکرری که صرفاً درباره نقل و انتقالات بایرن مونیخ صورت می‌گیرد، خسته می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به تازگی دو جام برده‌ایم و اول از همه باید آنها را جشن بگیریم.

بایرن مونیخ در همان روزهای ابتدایی بازار نقل و انتقالات، خرید دو بازیکن مد نظرش بنیامین پاوار از اشتوتگارت در ازای 35 میلیون یورو و سپس لوکاس هرناندس از اتلتیکومادرید در ازای 80 میلیون یورو را قطعی کرد. با این حال هواداران بایرن مونیخ هنوز از باشگاه انتظار خریدهای بیشتری دارند به خصوص برای تقویت خط حمله تیم. هوینس در این خصوص تأکید کرد: ضمانت می‌کنم که ما روز 15 آگوست با یک تیم خوب کارمان را آغاز خواهیم کرد.

دعوت شدن هواداران بایرن مونیخ به آرامش از سوی هوینس در حالیست که این تیم در پایان فصل گذشته با بازیکنانی مانند آرین روبن، فرانک ریبری، خامس رودریگس و متس هوملس خداحافظی کرد و زمزمه‌های جدایی رناتو سانچس هم از این تیم شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (40.4MB)

دیگر خبرها