Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@23:56:45 GMT

مالک قبلی خودرو سارق از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۸۲۳۹

به گزارش خبرنگتر خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "بهرام منصوری" فرمانده انتظامي شهرستان  البرز با اعلام اين خبر افزود: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر وقوع سرقت یک دستگاه خودروی پژو 206 موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اين فرماندهي قرار گرفت.


وي تصريح کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت وبا هوشیاری ماموران آگاهی که در خلال تحقیقات ازشاکی متوجه شده بودند سوئیچ یدکی خودرو در ید مالک قبلی خودرو می باشد


فرمانده انتظامي شهرستان البرز خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضایی واخذ نیابت قضایی مامورین به محل سکونت متهمین که خارج از حوزه شهرستان (زنجان) بودند اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه سارق و همدست وی دستگیر و به پلیس اگاهی دلالت گردیدند بلافاصله متهمین مورد بازجویی قرار گرفت واقرار به سرقت خودرو نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ منصوری ادامه داد: سارقین در بازجویی های انجام شده به سرقت خودرو از شهر الوند اعتراف و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.


فرمانده انتظامي شهرستان البرز در پايان تصریح کرد: شهروندان؛ ضمن اینکه در انجام معاملات هوشیاری لازم را داشته باشند خودروهای خود را به وسايل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

1010/د20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد