Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از آمادگی این سازمان برای برخورد با شرکت‌های لبنی در قیمت گذاری برخلاف ضوابط ستاد تنظیم بازار خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رایگانی در خصوص افزایش قیمت شیر و دیگر محصولات لبنی افزود: مصوبه ستاد تنظیم بازار درباره ۱۴ قلم کالا که از سال گذشته افزایش قیمت نداشتند افزایش قیمتی به طور میانگین ۲۴ درصد است و اینکه برخی تولیدکنندگان می‌گویند فقط در ۳ قلم کالا تابع تنظیم بازار هستند، اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: یکی از واحد‌های تولیدکننده پیش از اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان افزایش قیمت داده بود که بدون تشکیل پرونده و با تذکر به این واحد تولیدی، قیمت اصلاح شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تعزیرات برای ارتقاء انگیزه همکارانش و همچنین جلوگیری از فساد احتمالی بنا ندارد به نوعی حق کشف یا امتیازات دیگری به کارشناسان تعزیرات که مواردی را کشف می‌کنند بدهد؟ افزود: دستگاه کاشف نیستیم، دستگاه رسیدگی کننده‌ایم و کشف به عهده نیروی انتظامی است.

رایگانی گفت: همکاران ما در گشت‌های مشترک تعزیرات، حق گشت دارند و اگرچه مبلغ آن ناچیز است.

وی افزود: البته قبول دارم که در بسیاری از گشت‌های تعزیرات، کشفیات را کارشناسان تعزیرات انجام می‌دهند، اما ما دستگاهی رسیدگی کننده هستیم و اگر در خیلی از گشت‌ها کشفیاتی انجام می‌دهیم خلاف آن چیزی است که به ما ابلاغ کرده‌اند، اما در راستای تنظیم بازار و توقعاتی که مردم از تعزیرات دارند همکاران ما متقبل این زحمات هم می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت لبنی تولیدکننده لبنیات تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد

منصور پوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جمعیت دام به نسبت سال های گذشته با رشد زیادی روبروست به طوریکه بنابر گزارش مرکز آمار در همه بخش های دام شامل روستایی، عشایری و پرواری افزایش داشته است.

به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران