Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "دومیترو کرلشان" سه‌شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه فنی شهید باهنر شیراز اظهار داشت: با امکانات مناسبی که در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای ایران به ویژه استان فارس وجود دارد، می‌توانیم در زمینه تبادل دانشجو، استاد، آموزش و پژوهش‌های کاربردی همکاری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه پیتشت کشور رومانی در ادامه این دیدار و هنگام بازدید از دانشکده‌های فنی دانشگاه شهید باهنر شیراز نیز بیان کرد: هدف از آشنایی با دانشگاه فنی شهید باهنر شیراز، یافتن زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه تبادل استاد، دانشجو، آموزش و پژوهش کاربردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرلشان، همچنین ضمن بازدید از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشکده‌های فنی شهید باهنر و آشنایی با ظرفیت‌ها و بخش فنی این دانشکده در ادامه از دانشکده دختران شیراز نیز بازدید کرد و با دستاوردهای دانشجویان در زمینه هنر و صنایع دستی آشنا شد.

وی پس از این بازدیدها گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس به لحاظ کادر مدیریتی، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و همچنین دوره‌های آموزشی بسیار کارآمد است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس نیز در این دیدار به معرفی قابلیت ها و ظرفیت‌های این استان در عرصه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، مذهبی، گردشگری و معرفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای پرداخت.

محمد جامعی عنوان کرد: دانشگاه فنی شهید باهنر با برخورداری از ۱۳ دانشکده در استان فارس، فعالیت‌های گسترده دانشگاهی را در بخش آموزش‌های فنی و مهارتی بر عهده دارد که این موضوع تأثیر بسزایی بر تربیت دانش‌آموختگانی متخصص، برای ورود به بازار کار دارد.

وی بیان کرد: در چارچوب سیاست‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، این دانشگاه از آمادگی هر گونه هم افزایی و همکاری با دانشگاه پیتشت رومانی برخوردار است.

کشور رومانی به مرکزیت بخارست در جنوب شرق اروپا و شمال شبه جزیره بالکان قرار دارد. پیتشت، شهری در شهرستان ارجش کشور رومانی است و با شهر اراک در ایران خواهر خوانده است.

۹۸۸۵ / ‏‬ ۶۱۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه ها فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی و هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به سریلانکا، ۵ سند همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌وفناوری در حضور «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور کشورمان و «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا به امضا رسید.

رئیسی صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای سریلانکایی خود قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در صدر هیأتی بلندپایه برای سفری یک روزه به سریلانکا رفته است. وزیر نیرو نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی کرده و در این سفر ۳ پروژه حوزه انرژی این کشور شامل انتقال آب، سدسازی و نیروگاه سازی که به دست توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی رتبه ایران و پاکستان + فیلم