Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود مربی سابق انصاری‌فرد در نزدیکی درب ورودی پرسپولیس است و این مربی یونانی مدنظر پرسپولیس سابقه قهرمانی‌های متوالی در لیگ این کشور درجه دو فوتبال اروپا را دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، لمونیس تاکیس مربی اهل کشور یونان امروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات مستقیمی انجام دادند. تاکیس مربی مطرح یونانی در تیم‌هایی نظیر المپیایکوس یونان، آپوئل قبرس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تجربه مربیگری دارد و جالب اینجاست که چندی پیش که هدایت المپیایکوس را در اختیار داشت با کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال کشورمان هم به خوبی کار کرده و به خوبی از فوتبال ایران شناخت دارد.

این مربی ۵۷ ساله ۴ بار سرمربی المپیایکوس بوده و از تجربه خوبی در زمینه مربیگری برخوردار است. تاکیس فقط دو بازی ملی برای تیم ملی یونان انجام داده و به عنوان سرمربی موفق شده ۷ عنوان قهرمانی در لیگ یونان به دست بیاورد. هر چند این لیگ در اروپا چندان معتبر نیست اما این مربی احتمالا دستمزد بسیار کمتری از رقبایش برای تصاحب نیمکت پرسپولیس می خواهد.

در حالیکه مسئولان باشگاه پرسپولیس این روز‌ها در ترکیه در حال مذاکره برای انتخاب سرمربی جدید این تیم هستند، اما برخی از رسانه‌ها عنوان کردند که مسئولان پرسپولیس امروز با آنته چاچیچ مذاکره کردند و حتی به توافقاتی هم رسیدند، اما چاچیچ اصلاً به ترکیه نرفته و هنوز مذاکرات حضوری هم با مسئولان پرسپولیس انجام نداده است.

مربی که امروز با پرسپولیسی‌ها در ترکیه مذاکره کرده یک مربی یونانی به نام لمونیس تاکیس است که اصالت یونانی دارد. مذاکرات مسئولان پرسپولیس با تاکیس در هتل محل اقامت مسئولان پرسپولیس انجام شده، اما هنوز مشخص نیست که توافقاتی به دست آمده است یا نه.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی تاکیس یونان پرسپولیس الکساندر نوری فائقه دوستی کمال خرازی معامله قرن کوبا امیر حاتمی رضا علاءالدین کاداستر پرونده الکترونیک سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم

باشگاه تراکتور بیانیه ای در خصوص انتخاب سرمربی تیم صادر کرد.

طرفداری | باشگاه تراکتور بعد از جدایی پاکو خمز سکان هدایت تیم را به محمد نصرتی سپرده است.

از فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی به عنوان گزینه های سرشناس و داخلی تراکتور نام برده می شود اما تراکتور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد نام های منتشر شده در فضای مجازی گزینه های مدنظر باشگاه نیستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان