Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با انتقاد از عدم دعوت از شهردار سابق در مراسم معارفه شهردار اهواز‌ گفت: ‌شهردار سابق اهواز در زمان وقوع سیل تلاش‌های گسترده‌ای داشت. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی در مراسم معارفه شهردار اهواز که باحضور معاون امور عمرانی وزیر کشور برگزار شد، با تشکر از خدمات شهردار سابق اهواز و انتقاد از عدم برنامه‌ریزی برای حضور وی در مراسم معارفه‌ اظهار داشت: باید تمهیدات لازم برای حضور شهردار سابق اهواز در این مراسم اتخاذ می‌شد چراکه اینگونه مراسم‌ها باید همراه با اخلاق برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت اتحاد در کارها و حذف اختلاف سلایق پیش پا افتاده، بیان کرد: همه باید برای حفظ حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تلاش کنیم و باوجود اختلاف در مدت مسیر اما باید قدردان یکدیگر باشیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: علاقه‌مند بودم تا مراسم علاوه بر معارفه شهردار جدید، تودیع و تکریم از شهردار سابق نیز باشد و در این باره باید تذکر می‌دادم تا همه در کنار یکدیگر برای توسعه اهواز و پیش‌برد سایر امور حرکت کنیم.

وی به تلاش بسیار و کارهای گسترده کتانباف شهردار سابق اهواز در مدت زمان وقوع سیل، خاطرنشان کرد: این زحمت جای تشکر دارد و در مدت زمان وقوع همگی در کنار یکدیگر بودیم که توانستیم مقابله با سیل را به سرانجام برسانیم.

اهواز| بانک‌ها در پرداخت خسارات سیل همکاری نمی‌کنندمجتمع‌های عظیم پزشکی در شلوغ‌ترین خیابان‌های اهواز پارکینگ ندارنداهواز|آب شرب شهر کوت عبدالله به‌مدت 4 روز قطع می‌شود‌

استاندار خوزستان با تأکید براینکه شهردار جدید اهواز مسئولیت برعهده گرفته را به سرانجام برساند، اظهار داشت: شهردار جدید اهواز علاقه‌مند است که در حد توان با بسیج امکانات شهرداری در راستای خدمت به مردم گام بردارد.

وی با اشاره به جوان و با انگیزه بودن شاعری، به شناخت شهردار جدید اهواز نسبت به کار در شهرداری اشاره و بیان کرد: حوزه فرهنگی و اجتماعی از جمله نواقص ما در سطح اهواز است که به آن کم توجهی شده ‌و باید بتوان نقص‌های گذشته را برطرف کرد.

شریعتی به اقدامات خوب در زمینه عمرانی، خدماتی و اجتماعی، گفت: این تلاش‌ها با جدیت باید ادامه پیدا کنند. حمایت کامل و قاطع از شهردار جدید اهواز دارم و شورای تأمین خوزستان نیز با حمایت کامل از شورا و شهردار اهواز زمینه ارائه خدمات بهتر را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی، با اشاره فعالیت قرارگاه تامین مسکن معلم در سطح کشوری اظهار کرد: با حضور معاون وزیر مسکن، وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در تهران جلسه‌ای در این خصوص برگزار شده است. در این خصوص، در خوزستان بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ معلم واجد شرایط تامین مسکن هستند.

وی با اشاره به واریز مبلغ اولیه مورد نیاز برای تامین مسکن توسط حدود ۴۰۰ معلم در خوزستان افزود: راه و شهرسازی خوزستان یک قطعه زمین در منطقه سپیدار اهواز با ظرفیت ۵۰۰ واحد و یک قطعه زمین در منطقه مهدیس اهواز با ظرفیت تامین ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هماهنگی‌های اولیه انجام شده و مقرر شده است زمین تعیین شود تا در قالب طرح ملی نهضت مسکن، مسکن فرهنگیان تامین شود. مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان متعهد شده است که در این طرح برای شهر‌های فاقد زمین، در نزدیک‌ترین شهر زمین تعلق بگیرد.

وی با اشاره به پیگیری فعالیت قرارگاه تامین مسکن معلمان بیان کرد: در فاز نخست مقرر شده است ۲ هزار و ۶۰۰ مسکن برای معلمان خوزستان تامین شود که بیشتر این واحد‌ها در اهواز هستند.

حبیبی گفت: در منطقه سپیدار اهواز حدود ۵۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود که کار‌های اولیه انجام شده است، اما کار‌های ساخت واحد‌ها در مهدیس در مرحله ابتدایی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان
  • تقدیر استاندار خراسان شمالی از عملیات وعده صادق سپاه
  • سه کشته در تصادف جاده هفتکل - اهواز
  • فعال شدن گشت نظارت بر کیفیت پخت نان در اهواز
  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز