Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، امیر رئیسیان، وکیل لیلا حسین‌زاده درباره حکم دادگاه تجدیدنظر این دانشجوی دانشگاه تهران می‌گوید: امروز حکم موکلم لیلا حسین‌زاده در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ایشان ابلاغ شد. در رأی قطعی صادره از این شعبه، بر اساس اتهامات، حکمِ صادره در دادگاه بدوی تأیید شد. اما خوشبختانه بخشی از مجازات کسر شده و مجازات پنج سال حبس (قابل اجرای) ایشان به ۳۰ ماه حبس، کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه می‌دهد: اگرچه کماکان این حکم از نظر موازین حقوقی و انطباق موضوع با قوانین، مورد نقد ما قرار دارد، اما به هر ترتیب نشان‌دهنده توجه دادگاه محترم تجدیدنظر به حق دفاع و دلایل و مدافعات است. ضمناً ما هنوز از طریق دیوان و اعاده دادرسی امیدوار به نقض اساس حکم هستیم و این تقاضا را طرح و تعقیب خواهیم کرد.

این فعال دانشجویی در دادگاه بدوی در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده، به شش سال حبس تعزیری (پنج سال به اتهام اجتماع و تبانی و یک سال به اتهام تبلیغ علیه نظام) محکوم شده بود. دادگاه تجدیدنظر اول او در ۳۰ مهر ۹۷ و دادگاه تجدیدنظر دوم او در ۲۴ اردیبهشت ۹۸ در شعبه ۳۶ تجدیدنظر دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی زرگرنژاد برگزار شد که امروز به صدور رأی نهایی یعنی تأیید اساس حکم و کاهش مجازات به ۳۰ ماه حبس تعزیری انجامید.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان تهران امنیت ملی انقلاب حبس دی ماه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد

با رأی موافق هیئت امنای مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه حسین پناهی به ریاست این مرکز انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی به‌عنوان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد.

در این راستا جلسه هیئت امنای مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور ۱۰ نفر از ۱۱ عضوِ هیئت امنا برگزار و حسین پناهی با ۱۰ رأی موافق از ۱۰ رأی، به‌عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها برای باقیمانده دوره ششم شورا انتخاب شد.

تنها کاندیدای این انتخابات حسین پناهی و تنها غایب جلسه نیز ساسان ابراهیم‌زاده بود.

اعضای حقوقی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه شامل گلشن نوروزی، ساسان ابراهیم‌زاده، نقی کریمی، احد یوسفی، محمد خلیل‌پور، مرتضی پیری، حسین پناهی به عنوان اعضا شورای شهر و حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه است.

اعضای حقیقی این مرکز نیز کاوس شهری، محمدباقر عفتی داریانی و محمدرضا شیدایی هستند.

کد خبر 745141

دیگر خبرها

  • کنعانی ادعاهای بی‌اساس دادگاه آرژانتینی را رد کرد
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • سید حسین حسینی نقره داغ شد!
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند