Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حزب حاکم گرجستان وعده داده تا تغییرات سیاسی کشورش را در مقیاس بیشتری به اجرا بگذارد. تاریخ انتشار: 16:49 - 04 تير 1398

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گرجستان حزب حاکم اعتراض حزب حاکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیت الله اختری در نخستین اردوی تخصصی دانش آموزی با عنوان طوفان الاقصی در کیش، گفت: هفتاد سال قبل با خیانت برخی‌ها رژیم صهیونیستی ایجاد شد و تبدیل به عامل تفرقه و جنایت در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه از نخستین روز شکل گیری این رژیم جعلی، مقاومت نیز آغاز شد، افزود: اوج ایستادگی و مقاومت به طوفان الاقصی ختم شد و عملیات طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ و یاد‌ها باقی خواهد ماند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و گفت: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.

آیت الله اختری با بیان اینکه دوست و دشمن باور نمی‌کردند که بتوانیم رژیم صهیونیستی را در خاک خودش هدف قرار دهیم و چهره این ببر کاغذی را نمایان کنیم، گفت: عملیات وعده صادق در دنیا بی نظیر است.

امام جمعه کیش هم در یادواره شهدای دانش آموزی غزه با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان گفت: پیروزی قطعی از ملت فلسطین است و مقاومت تا رهایی قدس از چنگال صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران هم گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

ناصر ابو شریف، گفت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی افزود: آمریکا شریک جرم صهیونیستهاست و حمایت‌های آنها باعث افزایش شمار شهدا در نوار غزه شده است.

ناصر ابو شریف گفت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

دیگر خبرها

  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند
  • قانون «عوامل خارجی»دست غرب را در گرجستان می‌بندد؟-بخش پایانی
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است
  • «وعده صادق» و ادراک اردن از قدرت منطقه‌ای ایران