Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا همچنان حاکمیت هوای گرم در سطح استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: مناطق شمالی استان و شهرستان کوثر گرمترین مناطق در استان اردبیل خواهند بود و از روز پنجشنبه از شدت گرمای هوا در غالب مناطق استان کاسته خواهد شد و از بعدازظهر همین روز شاهد افزایش مقدار ابر و سرعت وزش باد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار، ولی ضعیف، در روز‌های جمعه و اوایل هفته آینده وزش باد‌های تند و رگبار باران (گاهی توام با رعدوبرق) پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: این سامانه تا روز دوشنبه هفته آینده در استان اردبیل ماندگار خواهد بود.

وی گفت: با توجه به تداوم هوای گرم بویژه در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه، صرفه جویی در مصرف آب و برق توصیه می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به شرایط محلی در برخی مناطق استان (با پوشش جنگل و مراتع) آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع بر اثر وزش باد گرم دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ح

افزایش دمای هوا در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کیفیت سالم هوا در تهران

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۴ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

دیگر خبرها

  • تداوم شدت ناپایداری‌های همرفتی همراه با رگبار و تندباد در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت