Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، بررسی جزئیات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان از روز گذشته در دستور کار نشست علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

در نشست علنی امروز مجلس نیز 10 ماده طرح مذکور به تصویب رسید و تنها دو ماده دیگر آن برای تصویب نهایی این طرح برای بررسی باقی مانده بود. در همین رابطه تعدادی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس تقاضای مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان و به تصویب نرسیدن آن شدند که البته تقاضای آنها با مخالفت مجلس روبه رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیشنهاد مخالفت با مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، از سوی احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی مطرح شد که نهایتا وکلای ملت با پیشنهاد وی موافقت کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی
ریاست محترم مجلس

با سلام و احترام

در اجرای ماده 193 آیین‌نامه مجلس با توجه به اهمیت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به منظور انجام بررسی بیشتر و رفع تعارض با قوانین موجود و رفع ابهامات به کمیسیون مربوطه ارجاع و به مدت 4 ماه مسکوت بماند. 

1- سیدفرید موسوی
2-فرج‌الله رجبی
3- علی اکبری (شیراز)
4- جهانبخش محبی‌نیا
5- احمد مازنی
6- روح‌ا‌لله حضرت‌پور
7- بهروز نعمتی
8- نورمحمد تربتی‌نژاد
9- غلامرضا شرفی
10- بشیر خالقی نماینده خلخال
11- غلامرضا حیدری
12- محمدرضا بادامچی
13- داود محمدی (تهران)
14- اصغر سلیمی 
15- پروانه مافی
16- پروانه سلحشوری
17- محمدجواد فتحی
۱۸- قاسم میرزایی نیکو
۱۹- علی ساری
۲۰- هادی شوشتری
۲۱- الیاس حضرتی

البته غلامرضا تاج‌گردون نیز از امضاکنندگان این نامه بوده است که پس از امضا از درخواست خود منصرف شده و آن را خط زده است. همچنین امضای ۳ نفر از نمایندگان موافق پای این نامه ناخوانا بود. 
    کپی متن خبر برچسب ها: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مجلس شورای اسلامی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، «مجتبی یوسفی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: قرار بود واردات خودروهای دست دوم انجام شود اما اخیرا آن‌طور که باید و شاید محقق نشده است.

وی افزود: دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و ایران‌خودرو خودروهایی که فروش قطعی آن برای زمستان بود را می‌خواهند با افزایش قیمت چند صد میلیونی به مردم تحویل دهند که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با ادغام صندوق‌های بازنشستگی در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد اما این روزها مجددا این موضوع مطرح می‌شود که ما با آن مخالفیم.

کد خبر 6084305 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • مدیران پروازی از سراسر کشور حذف شوند
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود