Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@08:52:51 GMT

مربی سابق انصاری‌فرد در نزدیکی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۸۶۰۰

مربی سابق انصاری‌فرد در نزدیکی پرسپولیس

به گزارش وانانیوز، 

 لمونیس تاکیس مربی اهل کشور یونان امروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات مستقیمی انجام دادند.

تاکیس مربی مطرح یونانی در تیم‌هایی نظیر المپیایکوس یونان، آپوئل قبرس و... تجربه مربیگری دارد و جالب اینجاست که چندی پیش که هدایت المپیایکوس را در اختیار داشت با کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال کشورمان هم به خوبی کار کرده و به خوبی از فوتبال ایران شناخت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی ۵۷ ساله ۴ بار سرمربی المپیایکوس بوده و از تجربه خوبی در زمینه مربیگری برخوردار است. تاکیس دو بازی ملی برای تیم ملی یونان انجام داده و به عنوان سرمربی موفق شده ۷ عنوان قهرمانی در لیگ یونان به دست بیاورد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان

مدیران باشگاه بایرن مونیخ سرمربی پیشین رئال مادرید را به‌عنوان گزینه‌ای برای جانشینی توماس توخل در نظر گرفته‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر اصلی‌ترین اولویت مدیران باشگاه بایرن مونیخ، یافتن بهترین گزینه برای سپردن هدایت این تیم به شمار می‌رود و در هفته‌های اخیر از احتمال بازگشت یولیان ناگلسمان به نیمکت این تیم یاد شده، این در حالی است که مربیانی همچون روبرتو دزربی، ژابی آلونسو، هانسی فلیک و رالف رانگنیک نیز بحث حضورشان روی نیمکت این تیم مطرح است.

روزنامه «مارکا» چاپ مادرید حالا گزارش می‌دهد که سرمربی پیشین رئال مادرید هم ظاهراً جزو اصلی‌ترین گزینه‌های مدنظر بایرنی‌ها برای جانشینی توخل قرار گرفته است. طبق این گزارش؛ مدیران بایرن با اطرافیان زین‌الدین زیدان تماس گرفته‌اند تا علاقه خود نسبت به استخدام این مربی فرانسوی را نشان دهند و از طرفی هم ببینند که آیا او علاقه‌ای برای بازگشت به عرصه مربیگری دارد یا خیر. گفته می‌شود زیرو آماده است تا کار مربیگری را از سربگیرد.

زیدان که پیش از این در دو مقطع مختلف هدایت تیم فوتبال رئال مادرید را عهده‌دار بوده، از زمان پایان همکاری‌اش با رئال در تابستان 2021 دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است. این مربی فرانسوی در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

ناگلسمان به بایرن مونیخ باز می‌گردد؟

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم خبر داد؛ یولیان ناگلسمان در حال حاضر بیشترین شانس را برای گرفتن پست مربیگری بایرن مونیخ دارد و تماس‌هایی هم بین طرفین برقرار شده است. در سوی دیگر اتحادیه فوتبال آلمان پیشنهاد تمدید قرارداد را به این مربی جوان ارائه کرده است و حالا همه چیز بستگی به او دارد که پس از یورو 2024 به بایرن بازگردد یا با تیم ملی آلمان به کارش ادامه دهد.

رومانو همچنین خبر داد که روبرتو دزربی سرمربی ایتالیایی برایتون همچنان در لیست بایرنی‌ها قرار دارد، اما مذاکرات بین طرفین هنوز به سطح پیشرفته‌ای نرسیده است. رالف رانگنیک هم دیگر گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی توخل است. این مربی آلمانی اگرچه بحث مذاکره‌اش با بایرن را تکذیب کرده، اما واقعیت این است که مسئولان بایرن تماس‌هایی با او برای بررسی احتمال حضورش در این تیم داشته‌اند.

در اوایل اسفند ماه باشگاه بایرن مونیخ به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشین تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • مربی سابق پرسپولیس در گذشت
  • مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • ستاره سابق بارسا در فکر مربیگری در لیگ برتر
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!