Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اسمعیل زاده در گفت‌وگو با برنا با اعلام این خبر، افزود: در راستای تحقق راهبرد های بنیادین اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان مبنی بر تکریم معلم، مدیریت منابع و مدرسه پویا و تصمیم کارگروه توسعه مدیریت اداره کل، همه همکاران متقاضی نقل و انتقالات در چارچوب شرایط و ضوابط شیوه نامه نقل و انتقالات درون استانی سال تحصیلی ۹۹_۹۸ می‌توانند متقاضی شرکت در مرحله اضطرار نقل و انتقالات درون استانی از اول مرداد ماه ۹۸ لغایت ۱۰ مردادماه ۹۸ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همکارانی که در مرحله اول نقل و انتقالات ثبت نام کرده‌اند و با انتقال آنان موافقت نشده است، مجدداً باید در مرحله اضطرار درخواست خود را به صورت کتبی و ارائه مدارک در منطقه مبدا خود تحویل دهند، افزود: تکمیل فرم تقاضا، فرم امتیاز بندی و دریافت کد کاربری و رمز عبور و ثبت نام در سامانه برای متقاضیان مرحله اضطرار الزامی می باشد.

اسمعیل زاده با بیان اینکه صرفا در خواست افرادی که نسبت به تکمیل فرم های مذکور اقدام نموده اند و در مرحله اضطرار ثبت‌نام کرده‌اند، قابل بررسی می‌باشد و شرکت در مرحله اول هیچ حقی را برای افراد ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: انجام هرگونه نقل و انتقال صرفاً بر اساس عدم نیاز مبدا و نیاز مقصد و همچنین امتیاز متقاضی شرکت کننده در نقل و انتقالات صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان، تاکید کرد: همکارانی که در مرحله اول نقل و انتقالات موفق به انتقال شده‌اند در صورتی می توانند در مرحله اضطرار شرکت کنند که از انتقال خود در مقصد انصراف داده و موافقت کتبی مقصد را تحویل اداره مبدا نمایند و نتیجه انتقال مرحله اول این افراد لغو تلقی می‌گردد و در صورتی که در  مرحله اضطرار منتقل نشوند، حق هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.

وی افزود: تاریخ همه موارد نقل و انتقالات و مدارک تا ۳۱ فروردین ماه ۹۸ قابل محاسبه می باشد و مدارک ارائه شده که تاریخ بعد از آن را دارند و یا صدور آنها بعد از تاریخ مذکور باشد، قابل پذیرش نخواهد بود.

علی اسمعیل زاده گفت: با توجه به اینکه پس از انتقال، افراد می بایست در مقصد قطعاً ساماندهی شوند، لذا افرادی که متقاضی استفاده از ماموریت آموزشی، مأموریت برون دستگاهی، انتقال به سایر دستگاه ها، مرخصی بدون حقوق و غیره... می باشند، مجاز به شرکت در نقل و انتقالات نبوده و در صورت موافقت با انتقال و درخواست یکی از رویدادهای مذکور در مقصد، انتقال آنها لغو خواهد شد و ادارات مقصد حق موافقت در این موارد با منتقلین سال جدید را در هیچ شرایطی نخواهند داشت.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: پرسنل اداری دارای پست های مصوب با داشتن حداقل ۵ سال سابقه اداری و آموزشی در منطقه مبدا و داشتن حداقل ۲ سال سابقه کاری اداری در پست‌های مصوب اداری منتهی به زمان تقاضای انتقال در صورت موافقت مبدا و مقصد، انتقال آنان بررسی خواهد شد.

وی گفت:  نیمه اول شهریور ماه ۹۸ نتایج نقل و انتقالات مرحله اضطرار از طریق سامانه نقل و انتقالات اعلام خواهد شد و متقاضیان از مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش و به خصوص اداره کل آموزش و پرورش استان جدا خودداری نمایند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان اداره کل آموزش و پرورش استان استان کرمان حقوق معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال یوشکو گواردیول از لایپزیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای مدافعین در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دفاع کرده که یوشکو گواردیول در صدر این فهرست قرار گرفته است. مدافع 22 ساله کروات در فصل 24-2023 و با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین مدافعین را به خود اختصاص داده باشد.

پس از گواردیول، هری مگوایر از منچستریونایتد در جایگاه دوم ایستاده است. این مدافع انگلیسی در فصل 20-2019 و با قراردادی به ارزش 87 میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت مدافعین هم به مدافع هلندی سابق یوونتوس اختصاص دارد.

ماتیاس دلیخت در فصل 20-2019 و در انتقالی به ارزش 85.5 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست تا او به سومین مدافع گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین مدافعان نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دفاع

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • شرکت ۱۹ هزار و ۹۸۹ دانش آموزهم استانی در آزمون‌های شبه نهایی
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم