Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه سوریه تحریم‌های اخیر آمریکا علیه رهبر معظم انقلاب و فرماندهان سپاه را به شدت محکوم کرد و آن‌ها را بی‌ارزش خواند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، وزارت خارجه سوریه امروز، سه شنبه اقدام دولت آمریکا در تحریم رهبر معظم انقلاب و فرماندهان ارشد سپاه را به شدت محکوم کرد.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه در گفت و گو با خبرگزاری سانا اعلام کرد: جمهوری عربی سوریه خشم و محکومیت شدید خود را از تصمیم دولت آمریکا که شخصیت ها و نیز رهبر جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده، ابراز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع در ادامه افزود: این تصمیم در چارچوب سیاست احمقانه ای است که دولت آمریکا در قبال کشورهایی که حاکمیت و کرامت ملی را حفظ کرده و با تفکر سلطه گرایی مخالفت می کنند قرار می گیرد و این چنین سیاست های آمریکا، سبب ایجاد تنش در منطقه و جهان شده و تهدیدی خطیر برای صلح و امنیت بین المللی به شمار می رود.

وزارت خارجه سوریه همچنین در ادامه، همبستگی خود را با رهبر و ملت ایران ابراز و اعلام کرد اقدام آمریکا ارزشی ندارد و نمی تواند اراده ملت ایران را در حفظ حاکمیت و استقلال کشورشان سست کند.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا ایران تحریم ها سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران

وزیر خارجه بلژیک در اظهارنظری خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحریم‌های جدید علیه تهران گنجانده شود.

به گزارش مشرق، حاجا لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در واکنش به عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، با موضع‌گیری خصمانه علیه ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های جدید علیه تهران، سپاه پاسداران را نیز شامل شود.

لحبیب در آستانه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ درباره پیشنهاد خصمانه و فاقد مبنای قانونی تروریستی اعلام کردن سپاه، گفت: تا این لحظه درباره اینکه بر چه مبنای قانونی می‌توان سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، هیچ اجماعی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: درباره این مساله بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

دیپلمات ارشد بلژیک همچنین مدعی شد: علاوه بر این، فکر می‌کنم که باید تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی(که در کرانه باختری) دست به خشونت می‌زنند نیز گسترش یابد. باید توازن را رعایت و اطمینان حاصل کنیم تا به اتخاذ استاندارد دوگانه متهم نشویم!

سران اتحادیه اروپا هفته گذشته بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توافق کردند و بسیاری از از آنها خواستار گسترش تحریم‌ها به برنامه پهپادی و موشکی تهران شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا