Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،  قدرت الله شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان البرز با اعلام خبر فوق اظهار کرد: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و به منظور فراهم آوردن انگیزه برای پرداختن عموم به ورزشهای همگانی و تفریحی و بر اساس مصوبه شورای توسعه ورزش همگانی، همایش های پیاده روی به صورت همزمان در 5 شهر و 81 روستای شهرستان ساوجبلاغ با حمایت و مشارکت فرمانداری، شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این همایش ها با برنامه ریزی اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ و هیئت ورزشهای همگانی استان البرز، روز جمعه مورخ 31 خردادماه 98 برگزار خواهد شد.

شمیرانی ادامه داد: ساده سازی و سهولت اجرای فعالیت های ورزشی در جهت همگانی نمودن عموم رشته های ورزشی، ارتقاء نگرش و افزایش مشارکت زنان و مردان در پرداختن به فعالیت های ورزش همگانی و بسترسازی مناسب برای ایجاد توسعه، تجهیز و گسترش مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی از اهداف اصلی هیئت ورزش های همگانی استان البرز می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان پیاده روی شهرداری مبارزه با مواد مخدر معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هدف گذاری واولویت اصلی امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر استان را جدیت بیش از پیش همه دستگاه‌ها در پیشگیری دانست و بر اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستا‌ها و تقویت انجمن خیرین در حوزه آموزشی و نیز عمومی با هدف جلوگیری از انحراف تاکید کرد.
وی افزود: تصمیم بر آن شد، در ورودی‌های استان با تهیه کانکس و دیوارکشی در ایست و بازرسی‌ها، گام مهمترین برای پیشگیری از توزیع مواد مخدر برداریم.
استاندار همچنین در خصوص حوزه درمان اضافه کرد: در این هدف گذاری، مقرر شد، ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز فعلی افزوده شود.

دیگر خبرها

  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر