Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:51:20 GMT

کولیبالی به فولادخوزستان پیوست

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۸۸۷۰

کولیبالی به فولادخوزستان پیوست

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، در ادامه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر قرارداد باشگاه فولاد خوزستان با مدافع مستحکم و باتجربه فوتبال کشورمان امضاء شد.

موسی کولیبالی پس از عقد قرارداد با باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه به باشگاه خوب و حرفه‌ای فولاد خوزستان پیوستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه مربی بسیار خوبی دارد و من آمده ام که در کنار زحمات کادر فنی و سایر بازیکنان به این تیم کمک کنم.

وی در ادامه افزود: فولاد خوزستان باشگاه بزرگی است و با سایر تیم‌ها فرق دارد. باشگاه بزرگ بازیکن حرفه‌ای می‌خواهد. من فصل گذشته در بیشتر بازی‌های لیگ حضور داشتم و می‌دانم تماشاگران فولاد چه چیزی می‌خواهند. به نظر من این باشگاه به حمایت هوادارانش نیاز دارد و می‌تواند با کمک آن‌ها در لیگ نوزدهم نتیجه بسیار خوبی کسب کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در کنفرانس خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران گفت: می‌دانستیم بازی پر استرس و پرتنشی داریم و با استرسی که در تک تک بچه‌ها  و هواداران و حتی رسانه بود بازی را شروع کردیم. بازی طوری نبود که بخواهیم ببازیم و برای بردن بازی می‌کردیم.

ویدئو: 330466

او ادامه داد: در دیداری که می‌توانستیم یک امتیاز داشته باشیم، باختیم. تمام تمرکزمان را برای آینده گذاشتیم و شرایط خراب‌تر شده. باید با تمام وجود و انرژی مثبت‌ها به سمت بازی های آینده برویم و به هواداران و مردم خوزستان قول می‌دهم که مردم در پایان فصل اینگونه ناراحت نباشند.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: شرایط سخت است و باید همه به هم کمک کنیم. اینکه بخواهیم ناسزا بگوییم، چیزی را عوض نمی‌کند. به هم کمک کنیم تا پایان فصل فولاد را در لیگ داشته باشیم.

عبدالله ویسی با اشاره به گذشته این تیم توضیح داد: ما فقط به یک برد نیاز داریم و اگر تیم قبل از من هم نتیجه می‌گرفت که نیاز به تغییر نبود. کاروانی است که در این مسیر می‌رود و وقتی شرایط بد باشد، یک چیز را جابه‌جا می‌شود و این در فوتبال ایران عوض کردن سرمربی است. الان همه چیز به عهده من است و یک کالبدشکافی می‌خواهد. ما می‌خواستیم امروز و فردا را استراحت کنیم اما ادامه می‌دهیم تا به شرایط برگردیم. ما ببریم همه چیز برمی‌گردد و انرژی مثبت آن با من است.

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)