Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@12:36:33 GMT

نیمارِ پدر و آغاز پروسه بازگشت به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۸۸۷۶

نیمارِ پدر و آغاز پروسه بازگشت به بارسلونا

نیمارِ پدر هفته هاست در تلاش است تا مقدمات لازم برای جدایی پسرش از پاری سن ژرمن را فراهم کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، مجله پلاکار برزیل امروز در گزارشی ویژه خبر داد که نیمارِ پدر به دلایلی خاص هفته هاست که در کنارش پسرش دیده نمی شود. حضور پدر در کنار پسر مشهور یک اتفاق عادی محسوب می شود و اینکه هفته هاست نیمار پدر را در انظار عمومی ندیده ایم، قطعا یک دلیل خاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

به جز تماس تلفنی یک برنامه تلوزیونی با نیمار سینیور و صحبت با او در مورد اتهام تجاوز جنسی نیمار جونیور، مدت هاست که پدر را در کنار پسر ندیده ایم. نیمار چند روز پیش به اردوی تیم ملی برزیل در سائوپائولو رفت و حضور پدرش در چنین اتفاقاتی معمول بود اما این بار نیمار را پدرش همراهی نمی کرد.

طبق ادعای پلاکار، نیمار سینیور در تدارک مقدمات لازم برای جدایی پسرش از پی اس جی است. حالا همه دنیا می دانند که نیمار دیگر تمایلی برای ماندن در باشگاه پاریسی ندارد و بازگشت به لالیگا را در دستور کار قرار داده و پدرش بهتر از هر کسی می داند که فسخ قرارداد با پی اس جی تا چه اندازه دشوار است.

او یک سال و نیم تلاش کرد تا زمینه جدایی پسرش از بارسا را در تابستنان 2017 فراهم کند و حالا می داند که برای جدای از پی اس جی به همان اندازه کار دشواری پیش رو خواهد داشت با این تفاوت که این بار سران پی اس جی، خود بی میل به فروش نیمار نیستند.

او از همان شروع کار و معروف شدن پسرش در سانتوس، حامی شماره یک او بود و با تاسیس شرکتی به نام N&N، نیمار جونیور را به یک برند در فوتبال دنیا تبدیل کرد و نقش ویژه ای در انتقال او به بارسا در سال 2013 داشت.

 

 

 

 

نیمار که پس از جدایی از بارسا هرگز ارتباطش با هم تیمی های سابقش را قطع نکرد و از هر فرصتی برای بازگشت به بارسلون استفاده می کرد، حالا تردید ندارد که بهترین راه حل برای بازگشت به روزهای اوج، بازگشت به بارسا خواهد بود. عملیاتی بسیار دشوار و پرهزینه برای بارسلونا و البته نیمار سینیور به خصوص اینکه پدر باید شکایت خود از بارسا مبنی بر عدم پرداخت 26 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد پسرش در سال 2016 را نیز پس بگیرد. 

 

گزارشات از اسپانیا حاکی از این هستند که نیمارها مشکلی برای پس گرفتن این شکایت ندارند و حتی با کاهش دستمزد 36 میلیون یورویی به 24 میلیون یورو هم موافقند. با این اوصاف، بدون شک تابستانی طولانی در انتظار نیمارها و بارسلونا خواهد بود و باید دید سرانجام ستاره برزیلی و پدرش به هدف شان خواهند رسید یا خیر.

  نیمار بارسلونا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها نیمار بارسلونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس

حساب رسمی پی‌اس‌جی در X با انتشار تصاویری جنجالی از عثمان دمبله به بارسایی‌ها نیش‌وکنایه زد.

طرفداری | پاری سن ژرمن با انتشار عکس‌های جنجالی عثمان دمبله به بارسلونا طعنه زد.

دیدار جذاب تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پی‌اس‌جی خاتمه یافت. اخراج رونالد آرائوخو و 10 نفره شدن بارسا برای پاری سن ژرمن کافی بود تا به بازی بازگردد و به لطف درخشش عثمان دمبله و کیلیان ام باپه جواز صعود به نیمه‌نهایی را به دست آورد.

بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

مثل تقابل هفته قبل دو تیم در پاریس، عثمان دمبله در کاتالونیا هم جنجالی‌ترین چهره زمین بود. دمبله که در بازی رفت مقابل بارسلونا، تیم سابق خود گلزنی کرده و به شادی پرداخته بود، شب گذشته با استقبال خصمانه هواداران بلوگرانا مواجه شد؛ اما این تاثیری روی نمایش دمبله نداشت و او ضمن گلزنی دوباره مقابل بارسا، یک پنالتی هم برای پی‌اس‌جی گرفت و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. تصاویری از لبخند این بازیکن هنگام تعویض شدن (درست در زمانی که هواداران بارسلونا مشغول هو کردن او بودند) و همچنین پس از گل چهارم پاریسی‌ها به بارسلونا منتشر شد که حسابی در شبکه‌های اجتماعی سروصدا به‌پا کرد.

حال امروز، حساب رسمی پاری سن ژرمن در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، با انتشار عکس‌هایی از لبخند زدن‌های عثمان دمبله، توییتی طعنه‌آمیز منتشر کرد و به نوعی روی اعصاب هواداران بارسلونا رفت. پی‌اس‌جی در X نوشت:

روز به خیر!

 

هم‌چنین بخوانید:

عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!

عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!