Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، اسد مجید خان سفیر پاکستان در آمریکا امروز سه شنبه در سخنانی درباره آغاز مذاکرات واشنگتن با طالبان در ۲۹ ژوئن سال جاری میلادی (۸ تیر ماه) اعلام کرد: هرگز فکر نمی‌کردم که روزی آمریکا و طالبان به مدت ۱۶ روز بر سر میز مذاکرات صلح بنشینند.

سفیر پاکستان در آمریکا در ادامه تأکید کرد: دولت پاکستان نیز برای تحقق مذاکرات مذکور تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین خواستار برداشتن گام های فوری در این مسیر هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: البته تا زمانی که زمینه مذاکرات داخلی در افغانستان ایجاد نشود، نمی‌توانیم از یک صلح با ثبات در این کشور سخن بگوییم.

گفتنی است زلمای خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان پیشتر اعلام کرده بود که در ۲۹ ژوئن با نمایندگان طالبان در قطر دیدار خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان

دولت پاکستان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان، دستکم ۲۷۷ نفر را به کشورشان بازگرداند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت امور مهاجرین حکومت افغانستان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان از پاکستان اعلام کرد: در ادامه روند جاری اخراج اجباری پناهجویان افغان دارای مدارک اقامتی، 277 نفر از پاکستان اخراج شدند.

 بر اساس اطلاعیه این وزارتخانه که در شبکه ایکس منتشر شده است، پناهجویان اخراج شده 28 فروردین از طریق گذرگاه تورخم وارد افغانستان شدند.

گزارش می افزاید: آنها شامل 53 خانواده هستند که به صورت اجباری از پاکستان اخراج شده‌اند.

آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستانفعالان حقوق بشر پاکستان: اخراج پناهجویان افغان غیرانسانی استتاکید وزیر کشور پاکستان بر ادامه اخراج پناهجویان افغان

این افراد پس از معرفی و ثبت اطلاعات‌ در اداره امور مهاجرین برای دریافت کمک به دفاتر پناهندگان کمیساریای عالی سازمان ملل و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شدند.

نهادهای امدادرسان گزارش دادند در حال حاضر پناهجویان اخراجی با کمبود سرپناه، غذا و فرصت‌های شغلی در افغانستان روبه‌رو هستند.

«افراسیاب ختک» عضو پیشین مجلس سنای پاکستان پیش از این، اخراج پناهجویان افغان را یک برنامه فشار علیه کابل اعلام کرده بود.

وی همچنین گفته بود: اخراج گروهی پناهجویان افغان نیز از شیوه‌های ژنرال‌های پاکستانی برای آوردن فشار به مردم افغانستان برای تحمیل معاهده جدیدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • انتقاد دیپلمات طالبان در کراچی از عدم همکاری دولت پاکستان
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان