Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، کیانوش عیاری درباره خبر توقف تولید سریال جدیدش «۸۷ متر» گفت: «تولید کارهای زیادی در سازمان صداوسیما متوقف شده و این تنها منحصر به سریال من نیست. متاسفانه صداوسیما بودجه کافی برای تولید این سریال‌ها را ندارد.» .

او در ادامه گفت: «امروز چهل و پنجمین روز تعطیلی «۸۷ متر» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هفته آینده در مورد ادامه تولید آن خبری بشود. مشکل فیلم «کاناپه» با گفت‌وگو و رایزنی حل‌شدنی نیست و چون حاضر نیستم تغییری در آن بدهم، پس یا فیلم به همین شکل اکران می‌شود یا اکران آن منتفی است. .

کار جدیدی برای ساخت در ذهن دارم اما سریال «۸۷ متر» حداقل به چهار ماه کار برای تکمیل‌ شدن نیاز دارد و تا این کار تمام نشود، نمی‌توانم روی کار جدیدی تمرکر کنم.»

منبع سینما آنلاین

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه ذهن رسانه برنا کاناپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در 15 دقیقه پایانی دیدار مقابل استقلال نمایش متفاوتی از سایر لحظات داشت و تغییراتی که در ترکیب این تیم به وجود آمد و حضور مهره‌هایی مثل سجاد جعفری کاری کرد تا آنها هجومی‌تر کارشان را دنبال کنند و بتوانند به دو گل برسند و در آستانه کامبک قرار بگیرند.

سجاد جعفری که در نقل و انتقالات تابستانی از ذوب‌آهن به شمس‌آذر قزوین اضافه شد، در دیدار مقابل استقلال به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و لحظاتی پس از حضورش در بازی توانست روی گل اول بازی نقش مستقیم داشته باشد و علاوه بر آن در نبردهای میانه زمین موفق کار کند تا عملکرد بهتری ارائه بدهند.

این هافبک سرعتی و تکنیکی در دقیقه 83 به زیبایی منطقه بازی را از میانه زمین عوض کرد و توپ را به جناح راست زمین بُرد و به علی آزادمنش رساند تا ارسال این بازیکن را فراز امامعلی تبدیل به گل کند و شمس‌آذر امیدوار به بازگشت شود.

جعفری که تجربه گلزنی مقابل سپاهان و تراکتور را داشته، امیدوار بود با زدن گل اول برابر استقلال بتوانند در لحظات پایانی به بازی برگردند که فقط یک گل دیگر به ثمر رساندند.

دیگر خبرها

  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • چرا «شیر شتر» به مهم‌ترین نوشیدنی جهان تبدیل خواهد شد؟
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • قصه یک معدن پرماجرای طلا! | آمار عجیب محبوبیت نون خ
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه