Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اصفهان روز پنجشنبه میزبان ۳ شهید گمنام و ۶ شهید شناسایی شده است. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

سردار مجتبی شیروانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون جزئیات برنامه تشییع 3 شهید گمنام و 6 شهید تفحص شده همزمان با سالروز شهادت امام صادق‌(ع) در اصفهان، اظهار داشت: بعد از تشییع 150 شهید در تهران در روز پنجشنبه، استان اصفهان میزبان 9شهید گمنام و شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اصفهان چند برنامه مجزا برای تشییع شهدا پیش‌بینی شده است پیرامون نخستین برنامه پس از انتقال شهدا به اصفهان، گفت: عصر جمعه برنامه وداع با شهدا در گذر فرهنگی چهارباغ واقع در مقابل مدرسه امام صادق‌(ع) اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: بعد از ظهر روز جمعه از ساعت 18 تا نماز مغرب و عشاء این برنامه ادامه دارد.

وی پیرامون برنامه‌های مربوط به تشییع شهدا در روز شنبه، تصریح کرد: از چهارراه آبشار به سمت گلستان شهدا، این شهیدان تشییع می‌شوند که 3 شهید شناسایی شده در اصفهان به خاک سپرده می‌شوند و شهدای گمنام به شهرهای در نظر گرفته شده منتقل خواهند شد.

کاوش پیکر 2500 شهید در 5 منطقه کردستان عراق+فیلماقدامات بنیاد شهید در رابطه با 1600 جانباز شیمیایی سردشت تشریح شدوداع مردم تهران با پیکر مطهر شهید ابراهیم عشریه+عکس و فیلم

شیروانیان پیرامون مکان‌های مشخص شده برای تدفین شهدای گمنام، گفت: یکی از شهدا در مقر لشکر نجف اشرف در نجف آباد، شهید دیگر در آمادگاه و مرکز پشتیبانی شهید خرازی در حومه شاهین شهر و آخرین شهید گمنام در محل پادگان گروه 40 مهندسی صاحب‌الزمان (عج) در حومه سپاهان شهر به خاک سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه 3 شهید باقی‌مانده شناسایی شده به شهرستان‌های اصفهان منتقل می‌شوند، اظهار داشت: پس از وداع با آنها در اصفهان این 3 شهید به 3 شهرستان مبارکه، نجف آباد و کاشان منتقل می‌شوند که در هرکدام از این شهرستان‌ها نیز برنامه‌ای مجزا برای شهدا برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود