Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@04:26:59 GMT

۳۸ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۹۲۱۳

۳۸ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

«محمدحسن حسین بیگی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مجموع بدهی این زندانیان بیش از ۹۳ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال است که ۳۸ میلیارد ریال آن از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی ادامه داد: چهار میلیارد ریال از این رقم از سوی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی تامین شده و بقیه آورده خود محکومان به صوت نقد و بخشی هم به صورت اقساطی پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی بیان کرد: ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با میزان محکومیت ۲۵۰ میلیارد ریال در انتظار کمک های مردمی استان مرکزی هستند.

حسین بیگی اظهار داشت. تعداد قابل توجهی از زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی با کمک خیران در برنامه های گلریزان ماه مبارک رمضان در شهرستان های مختلف استان، از ندان آزاد شدند.

شماره حساب های ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۲۰۰۶ نزد بانک کشاورزی برای کمک های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۰۱۷/‏۶۰۱۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی حقوقی و قضایی سازمان زندان ها زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش خرید افزایش یافت

بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید روزانه را ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داد و به ۲۰۰ میلیون تومان رساند. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

به گزارش مشرق، بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌های کشور اعلام کرد: «حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.»

بر اساس این ابلاغیه هر فرد حقیقی می‌تواند در یک روز و با یک کارت بانکی ۲۰۰ میلیون تومان خرید انجام دهد.

همچنین سقف مجموع تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌هایی که به نام اوست ۲۰۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت