Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون امور عمرانی استانداری مازندران به منظور بررسی از وضعیت محورهای ارتباطی شرق استان از فعالیت های راهسازی و پروژه های در دست انجام در شرق استان و محور جویبار به کیاکلا و کیاکلا -بهنمیر با هدف بررسی از وضعیت موجود آنها بازدید نمودند .

 به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری ، مهندس رازجویان به اتفاق مدیرکل راه و شهرسازی استان و هیت همراه در بازدید خود از محورهای ارتباطی شرق استان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه خاص حمل و نقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راههای شرق استان به جهت قرارگیری در مسیر زائرین حرم مطهر امام رضا(ع) و منطقه ی ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از نزدیک از فعالیت ها و پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش های مختلف راهسازی بازدید و در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    
مهندس رازجویان معاون امور عمرانی استانداری مازندران نیز در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از عملیات اجرایی پروژه های در دست اقدام در حوزه راه و شهرسازی در شرق استان عنوان کرد : یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ایجاد زیرساخت های مناسب در بخش حمل و نقل می باشد            .
مهندس رازجویان از حمل و نقل جاده ای بعنوان حمل و نقل غالب در استان یاد کرد و افزود : از آنجا که بیش از 90 درصد حمل و نقل در کشور و استان ما از طریق حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد ، می بایست نگاه ویژه ای به این بخش شود . وی تصریح نمود : خوشبختانه اقدامات موثر و در خور توجهی در جهت توسعه و ارتقاء بخش حمل و نقل در استان انجام و یا در دست اقدام می باشد .        
مهندس سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی ضمن اشاره به پروژه های درحال انجام در شرق استان یادآور شد وجود منطقه ویژه ی اقتصادی بندر امیرآباد در منطقه قابلیت های فراوانی ایجاد نموده است که با برنامه ریزی و هدایت درست منابع می توان از این فرصت ها برای توسعه اقتصادی استان بهره برد.           
مهندس نظری به پروژه بهشهر ، زاغمرز ، بند امیرآباد اشاره و تصریح نمود : این پروژه به طول 34 کیلومتر میباشد که تاکنون بیش از 26 کیلومتر آن در باند شرقی آسفالت و حدود 8 کیلومتر آن در باند شرقی در حال انجام می باشد همچنین دو پل روگذر در این پروژه در دست مطالعه می باشد .
مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود : تقاطع غیرهمسطح حسین آباد به بندر امیرآباد ، رستمکلا ، بهشهر ، زاغمرز انشاءالله در دهه فجر امسال کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و نصب جداکننده میانی در محور بهشهر زاغمرز که برای اولین بار در استان به طول 6 کیلومتر اجرا شده در این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.      
وی افزود : محور حسین آباد طوسکلا تعریض یک سمت محور به اتمام رسیده و تعریض ضلع مقابل در دست اجرا می باشد . محور نکاء - نیروگاه به سمت انتهای مسیر قطعه 2و3 انجام و قطعه 4 در مرحله ساب بیس بوده و 5/4 کیلومتر از مسیر باقیمانده که انشاءالله بزودی انجام خواهد شد .         
مهندس نظری خاطر نشان ساخت انشاءالله با تکمیل محورهای یاد شده کریدور شمال به جنوب یعنی گلوگاه به سمت دامغان تکمیل و شاهد آن باشیم که بخش اعظمی از بار بندر از این کریدور هدایت شود . وی اظهار امیدواری کرد انشاءالله با اقدامات انجام یافته و بهره برداری از پروژه های در حال انجام و همچنین اقدامات ایمن سازی که در این مسیر انجام شده شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم .
مهندس رازجویان در ادامه از عملیات اجرائی تعریض و بهسازی محور بهنمیر – کیاکلا و جویبار – کیاکلا و اجرای پل های آبرو و زیرگذر های جاده بهنمیر – سیمرغ بازدید و از نزدیک در جریان روند توسعه و تعریض این محور قرار گرفتند .
گفتنی است در این بازدید فرماندار شهرستان بهشهر – نکاء – بابلسر – بخشداران و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان های یاد شده حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید معاون امور عمرانی استانداری راههای ارتباطی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است