Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با نظر آندره آ استراماچونی سرمربی جدید استقلال، فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری از این تیم جدا شدند.

 

این دو بازیکن امور در باشگاه حاضر شدند و پس از دریافت رضایت‌نامه رسماً از جمع آبی‌پوشان خارج شدند تا در فصل آینده در تیم دیگری حضور داشته باشند.

 

فرشاد محمدی‌مهر مدافع راست آبی‌های پایتخت که رابطه صمیمی با علی دشتی، خرید جدید استقلال دارد، در واکنش به جدایی‌اش پستی را در صفحۀ شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و اعلام کرد که با وجود جدایی از تیم محبوبش، هوادار استقلال باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام استراماچونی فرشاد محمدی مهر میثم تیموری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاق مهدی قائدی از همسر خود؛ ملک و املاکی که همه آن به نام ستاره معصومی بود!

طبق ادعای یک روزنامه، شایعات حقیقت دارد و مهدی قائدی از همسر خود جدا شده است.

طرفداری | مهدی قائدی و ستاره معصومی پس از چند سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده‌اند.

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود کنار همسرش (ستاره معصومی) را از اینستاگرام پاک کرد تا شایعه جدایی این دو نفر به گوش برسد. روزنامه خبر ورزشی حالا پس از مدتی این خبر را تایید کرده و با دادن مشخصات قائدی و همسرش، متن زیر را نوشته است:

این بازیکن سرشناس زود ازدواج کرد تا اسیر حاشیه‌ها نشود اما انگار خود این ازدواج حاشیه بود! فوتبالیست لژیونر و ستاره کشورمان، از روی سادگی یا عشق و علاقه تمامی اموال خود در تهران و ایران را به نام همسرش کرده بود. پس از طلاق و جدایی، همسر این بازیکن تمامی اموال و دارایی او را که به نام خودش بوده، ضبط کرده و حاضر به پس دادن نیست. این در حالی است که قیمت آپارتمان شمال شهر تهران، ویلای شمال و ماشین خارجی ستاره لژیونر چند برابر مهریه همسرش است اما دست این بازیکن به جایی بند نیست. هرچند ستاره لژیونر موردنظر ما می‌تواند باز هم پول آن‌چنانی به دست بیاورد چرا که این طلاق و جدایی تاثیری روی عملکرد او در تیم باشگاهی‌اش نگذاشته است. این فوتبالیست حالا مدتی است تمامی عکس‌های دونفره خود و همسر سابق را پاک کرده است.

بیشتر بخوانید: پست اینستاگرامی مهدی قائدی: آغاز یک زندگی جدید + عکس

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ضرر میلیاردی مهدی قائدی پس از جدایی از همسرش صحت دارد؟
  • واکنش معنادار به تذکر دفتر رهبری به مسئولان درباره حجاب
  • جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد؛ پای رقم دلاری در میان است!
  • محمدرضا خالدآبادی در آستانه جدایی از استقلال
  • جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
  • طلاق مهدی قائدی از همسر خود؛ ملک و املاکی که همه آن به نام ستاره معصومی بود!
  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از ۱۰دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در ۲دقیقه دود شد!
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰