Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: قدرت و نفوذ جهانی آمریکا در دنیا در حال افول است.

سردار بهمن ریحانی در  جلسه روز قشر بسیج استادان استان کرمانشاه که با حضور استادان بسیجی دانشگاه‌های استان در دانشگاه رازی کرمانشاه  و در تاریخ ۲ خرداد ماه برگزار شد، گفت:  قدرت و نفوذ جهانی آمریکا در دنیا روز به روز در حال تنزل است و اقتدار پیشرفت ما  مقابل دشمنان قدرتمند، نشان از پیشرفت بیشتر و اقتدار بالاتر نیروهای دفاعی و مسلح ایران و به‌روز بودن تجهیزات نظامی و تدافعی ماست که باعث بی‌تحرکی دشمن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین شرایط حال حاضر منطقه و ایران گفت: موضع امروز ما در منطقه و در مواجهه با آمریکا از موضع قدرت است و در راستای قدرت دفاعی و نظامی به سطحی از آمادگی رسیده‌ایم که دشمنان و به‌خصوص آمریکا که بالاترین بودجه نظامی در دنیا را دارد، این قدرت ایران اسلامی را درک و پذیرفته‌اند؛ در مقابل نیز وضعیت نظامی و دفاعی دشمن هم به نسبت دوران دفاع مقدس افزایش‌یافته است که  مقابله با این دشمن در هر سطح و شرایطی نیاز به اقتدار بسیار دارد که امروزه جمهوری اسلامی این‌گونه است. سرنگونی پهباد آمریکایی خود گواه آشکار این موضوع است .

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و ملاقات وی با رهبر معظم انقلاب به موضع حکیمانه و مقتدرانه امام خامنه ای در مواجهه با پیغام ترامپ پرداخت .

سردار ریحانی  با مخاطب قراردادن استادان حاضر در جلسه تصریح کرد: استادان بسیجی با نصب العین قراردادن سخنان مقام عظمای ولایت که بر دو محور ۱- علم اندوزی و بکارگیری آن در بخش های مختلف جامعه  ۲- داشتن اخلاق اسلامی استوار می باشد می توانند بیشترین تأثیر پیش برنده در دانشگاه‌ها و در نتیجه آن اصلاح و رشد روز افزون جامعه داشته باشند .

در ادامه همایش سردار عبدالفتاح اهوازیان از رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود با اشاره به خدمات شهید چمران در لبنان و نقش اساسی  وی در جبهه مقاومت لبنان قبل از انقلاب اسلامی و نیرو محرکه این حرکت دانست . بعد از پیروزی انقلاب اسلامی احساس تکلیف نمود و به ایران بازگشت و در پست‌های مختلفی مشغول خدمت بود . با توجه به اینکه می توانست در آن پست‌ها خدمت رسانی کند از همه اینها گذشت و مردانه وارد جبهه شد و دلیرانه جنگید تا به فیض شهادت نائل آمد در ادامه ایشان با اشاره به اینکه شهید چمران الگوی تمام عیار یک استاد تراز انقلاب بود و چه بسیار زیباست که روز شهادت ایشان به نام روز بسیج اساتید انتخاب شده است .

در پایان ایشان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و گفت که بخشی از مشکلات کشور مربوط به انتخاب‌های نامناسب ما در گذشته بوده است لذا اساتید و احاد فرهنگیان جامعه وظیفه دارند در این خصوص روشنگری کنند تا گذشته تکرار نشود و افراد متعهد و متخصص راهی مجلس شوند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان کرمانشاه

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با اشاره به زیر سوال رفتن هیمنه پوشالی رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی در حمله اخیر سپاه، گفت : امروز در حالی پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی می‌دهیم که در روزگاری نه چندان دور ایران اسلامی هیچ جایی در تحولات جهانی نداشت.

 وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت نوظهور به دنیا معرفی کرد، گفت: حتی دیرباورترین ناظران هم اگر انصاف داشته باشند، اذعان می‌کنند که جهان شاهد معرفی یک قدرت نوظهور به نام ایران اسلامی است.

صحرایی با بیان اینکه دست قدرت خدا در حمله ایران به رژیم صهیونیستی نمایان بود، گفت: دشمنان سعی کردند با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود اینگونه القا کنند که پاسخ ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده، غافل از اینکه ایران اسلامی با پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، خود را به عنوان یک قدرت به جهان معرفی کرده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ایران قدرتمند است، تاکید کرد: اگر امروز کسی جرات جسارت به ایران اسلامی را ندارد، به واسطه قدرتمندی ایران اسلامی در لوای اسلام است.

صحرایی ادامه داد: اگر در رخداد‌های اخیر، ایران اسلامی با تلاش فرزندان این مرز و بوم پاسخی به هتاکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه را نمی‌داد، دشمنان دیگر برای حمله به این آب و خاک هیچ حد و مرزی قائل نمی‌شدند و امروز شاید شاهد بمباران‌های سهمگین در گوشه گوشه خاک کشور بودیم و گرفتار همان بلایی می‌شدیم که سر عراق و سوریه آوردند.

وی با اشاره به استفاده دشمنان از ابزار‌های رسانه‌ای برای عوض کردن جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد، گفت: امروز رژیم جعلی صهیونسیتی خود را صاحب سرزمینی معرفی می‌کند که در بیش از ۷۰ سال گذشته هیچ اثری از حضور او در این سرزمین وجود ندارد.

استاندار کرمانشاه افزود: امیدواریم به یاری خداوند و با تلاش‌های جبهه مقاومت به زودی شاهد نابودی این رژیم کودک کش و غاصب در دنیا باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند