Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، «واگذاری مشکوک منازل شرکت لوله سازی اهواز» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را از طریق نماینده مردم اهواز در مجلس و رئیس بررسی‌های اقتصادی و برنامه‌ریزی راهبری شرکت لوله سازی پیگیری کردیم. پیگیری‌های خبرنگاران فارس منجر به تدوین گزارشی تحت عنوان «از واگذاری منازل لوله‌سازی اهواز چه کسانی بهره می‌برند؟» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شرکت مهاب مهر در واکنش به این گزارش توضیحاتی ارائه داده است. که تصویر توضیحات این شرکت در پی می‌آید:

توضیحات شرکت مهاب مهر

نامه شرکت لوله سازی اهواز در تأیید قیمت کارشناسی منازل لوله سازی

پاسخ ثبت اسناد به اعتراض شرکت لوله سازی

، رئیس دادگستری استان خوزستان نیز روز گذشته در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره واگذاری این منازل بیان کرد: از آنجایی که طبق قانون بانک ملی نمی‌تواند بنگاه‌داری کرده و اموال غیر منقول را نگهداری کند به هیمن دلیل منازل کارکنان لوله‌سازی را به مزایده گذاشته و فروخته است.

افشارنیا گفت: برای شرکت در مزایده فروش منازل کارکنان لوله‌سازی محدودیتی وجود نداشت و خریداری که پیدا شده با تشریفات کاملاً قانونی اقدام به خرید منازل لوله‌سازی کرده است.

وی در رابطه به ادعای سازمان میراث فرهنگی مبنی بر اینکه محل منازل کارکنان لوله سازی بافت قدیمی و حوزه میراث فرهنگی است، بیان کرد: تا کنون نامه‌ای از این سازمان به ما اعلام نشده که  این محوطه جزو محدوده میراث فرهنگی است و یا تخلفی در این منطقه در حال وقوع است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اهواز لوله سازی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو

جواد خیابانی گفت: واگذاری و خصوصی سازی باشگاه ها یعنی رئال مادرید نه این وضعیت واگذاری استقلال و پرسپولیس.

ممکن است باز هم این دو تیم از آسیا حذف شوند

آقای رضا عنایتی میخواهی برایت دست بزنیم که از هنگ کنگ باختی؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: آخرین خبر

tags # پرسپولیس ، استقلال ، جواد خیابانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران