Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@01:30:14 GMT

کپی‌برداری غول‌های تکنولوژی برای جذب مخاطب

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۹۴۰۶

ایسنا : نت‌فلیکس قصد دارد مانند تلویزیون‌های هوشمند اپل تی‌وی، قابلیت جدید تصویر در تصویر را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. هفته پیش بود که شرکت آمریکایی اپل اعلام کرد قصد دارد قابلیت تصویر در تصویر را به پلت‌فرم تلویزیون‌های هوشمند خود اضافه کند تا کاربران بتوانند همزمان با تماشای یک فیلم یا سریال، به سایر کارهای موردنیاز خود همچون مکالمه، چت، برقراری تماس، کار با اپلیکیشن‌های مختلف در کنار تماشای یک شبکه دیگر تلویزیونی نیز بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل تی‌وی که یکی از بزرگ‌ترین رقبای نوظهور نت‌فلیکس به‌شمار می‌رود، اخیرا در تلاش است تا با ارائه امکانات و قابلیت‌های جدید گوی رقابت را از آن برباید و به این ترتیب به تعداد کاربران و مشترکانش بیفزاید و درآمدزایی و سودآوری‌های خود را افزایش دهد. این قابلیت جدید و کاربردی در بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب و پرطرفدار وجود دارد و به کاربران اجازه می‌دهد از چندین محتوا و پلت‌فرم به‌صورت هم‌زمان استفاده کنند. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود چند برنامه تلویزیونی را به‌صورت هم‌زمان تماشا کنند. نت‌فلیکس بزرگ‌ترین سرویس استریم و پخش آنلاین فیلم و سریال و محتواهای ویدئویی در جهان است که طبق آخرین آمارهای منتشر شده در سال ۲۰۱۸ میلادی، موفق شده است به درآمدی ۱۶ میلیارد دلاری دست یابد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صارمی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: توجه به مناطق محروم و روستایی یکی از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم است که اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همین راستا اقدام لازم را برای تأمین و تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای فاقد این امکان و تکنولوژی در سطح استان را از طریق احداث سایت جدید و یا ارتقا تکنولوژی سایت‌های موجود در دست اقدام دارد،

وی عنوان کرد: با احداث سایت جدید ارتباطی همراه اول در روستای «برده سره» از توابع شهرستان بروجرد از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات در قالب همین طرح که با تلاش همکاران اپراتور همراه اول انجام‌گرفته است تعداد ۲۴۳ خانوار با پوشش جمعیتی ۷۹۰ نفر اهالی این روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند که می‌تواند در راستای رفاه حال مردم و دسترسی به خدمات الکترونیکی و همچنین توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و عمران و آبادانی منطقه نقش بسیار مهمی ایفا کند.

کد خبر 6079867

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • صفر از چهار؛ پیش‌بینی‌ میکا ریچاردز و ژائو فلیکس از تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان!
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند