Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراد ناصری ظهر سه شنبه با همراهی جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان نهاوند در برنامه روستاگردی مشکلات دو روستای «گره چغا» و «چم کبود» از توابع بخش خزل نهاوند را بررسی کرد.

فرماندار نهاوند هدف از اجرای برنامه روستاگردی را دیدار صمیمانه با روستائیان و پیگیری مطالبات آنان عنوان کرد و گفت: توسعه و آبادانی در روستاها مستلزم استفاده از ظرفیت همه مردم و توان دستگاه های خدماتی است اما آنچه بیش از هر چیز مورد توجه است و باید بزرگان روستا به آن توجه کنند بهره گیری از توان خیرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طرح بهسازی و آسفالت روستا، جابجایی تیر چراغ برق، تقویت اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه و ساخت پل ارتباطی بین دو روستای چم کبود و گره چغا را از جمله تعهدات ایجاد شده عنوان کرد و گفت: در سیل فردین ماه سال جاری راه ارتباطی دو روستای چم کبود و گره چغا به سبب تخریب پل میان آنها بسته شد که برای بازسازی این پل ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ناصری در ادامه با حضور در منزل مادر شهیده مریم ترکاشوند ضمن دلجویی از خانواده وی، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی هر آنچه از عزت و آبرو دارد به واسطه و به برکت خون شهدای گرانقدر است.

وی تصریح کرد: شهدای گرانقدر با بینش و بصیرت خود راه را پیدا کردند و به ما نشان دادند و ما نیز امروز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم تا به سعادت دنیا و آخرت برسیم.

کد خبر 4650827

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری نهاوند روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالحمید حمزه‌پور افزود: برای آبرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته، در هرمزگان ۲۰۱ روستا و ۶ شهر از تنش آبی خارج شد.
حمزه پور افزود: پارسال طرح آبرسانی به شش شهر و ۱۵۶ روستا با اجرای ۶۶ طرح و سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ تن از جمعیت استان به آب پایدار دست یافتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان اجرا شد.
وی افزود: جهاد آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو است.

بیشتربخوانید:ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد
حمزه پور گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود که از این حجم ۴۰ درصد از چاه‌ها، ۳۵ درصد از آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سد‌ها و چشمه‌ها تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد