Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ابوذر کوثری فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر که به تازگی به عنوان فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر منصوب شده است در حاشیه بازدید سرزده از برخی ادارات این شهرستان اظهار داشت: در راستای رسیدگی به امور و مسائل مردم در نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی و بررسی چگونگی خدمت رسانی به آنان، امروز به صورت سرزده از ادارات برق، ثبت احوال، جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب شهری و روستایی بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق مردم و ارائه خدمات بهینه را اولویت نخست تمامی ادارات و نهاد‌های شهرستان ایرانشهر عنوان کرد و افزود: هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم شهرستان و آگاهی از مسائل و مشکلات آن‌ها است.

فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر تصریح کرد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقاء سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر خدمت بی منت به مردم تصریح کرد: سیستم اداری باید تلاش کند تا با بهره مندی از امکانات و سرمایه‌های موجود و توانمندسازی و توان افزایی خود خدمات مناسب به مردم ارائه دهد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهرستان ایرانشهر با مردم مهربان و خونگرم که به شهر میزبانان ولایت مشهور است از شهرستان‌های بزرگ با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گسترده بویژه در بخش کشاورزی و صنعت است که در صورت آماده شدن زیر ساخت‌های مورد نیاز و سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و دولتی می‌تواند نقس بسیار مهمی در توسعه و رونق اقتصادی این استان ایفا کند.

انتهای پیام/ع

بازدید سرزده فرماندار ایرانشهر از ادارات شهرستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان