Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی‌اصغر میر محمدی عصر سه‌شنبه در چهارمین روز از هفته قوه قضائیه در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزبانی سالن کنفرانس دادگستری این شهرستان ضمن بیان اینکه میانگین رسیدگی به پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی دامغان ۹ روز است، ابراز داشت: از تیرماه سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۵۸ فقره پرونده وارد شعبه اول تعزیرات حکومتی دامغان شد که از این تعداد یک هزار و ۳۰۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه و ۵۸ فقره پرونده باقیمانده در دست رسیدگی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد پرونده‌های وارده قاچاق کالا و ارز در شهرستان دامغان از سال گذشته تاکنون ۲۰ فقره پرونده بوده است که اموال کشف‌شده قاچاق کالا و ارز پس از محکومیت جزای نقدی به نفع دولت ضبط می‌شود.

رئیس تعزیرات حکومتی دامغان به میزان محکومیت پرونده‌های رسیدگی شده در شعبه اول تعزیرات حکومتی دامغان اشاره کرد و ابراز داشت: هشت میلیارد و ۱۲ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۴۳۷ ریال میزان محکومیت صادره برای پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی دامغان بوده است.

میر محمدی در ادامه تصریح کرد: بیشترین فراوانی در ورودی پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی دامغان را قاچاق و قطع درخت تاغ و حمل کالاهای بهداشتی و درمانی تشکیل داده است.

وی بابیان اینکه در شهرستان دامغان چهار هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب فعالیت دارند، افزود: عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بیشترین شکایات شهروندان از اصناف و بازاریان است که منجر تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی دامغان می‌شود.

کد خبر 4650994

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان سمنان تعزیرات حکومتی استان سمنان نشست خبری هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت