Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از انفجار یک شی‌ء صوتی در مسیر خودروهای گشت انتظامی در زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هادی مرعشی در گفتگو با عصرهامون ااز انفجار یک شی‌ء صوتی در مسیر خودروهای گشت انتظامی در زاهدان خبر داد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این حادثه ظهر امروز در ورودی شهر زاهدان به وقوع پیوست و طی این انفجار صوتی دو مامور ناجا به طور سطحی آسیب دیدند و جای نگرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این حادثه در ورودی شهر زاهدان رخ داد که خودروی انتظامی دچار خسارت شده ولی خوشبختانه به ماموران آسیب جدی نرسیده است.

مرعشی تصریح کرد: جزئیات دقیق و چگونگی این انفجار در دست بررسی است که به زودی اطلاع رسانی‌می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان