Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@22:45:24 GMT

سردار کوثری: رفتار ترامپ مثل آدم‌های منگول است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۹۷۰۱

سردار کوثری: رفتار ترامپ مثل آدم‌های منگول است

خبرآنلاین: محمد اسماعیل کوثری، در واکنش به تحریم های آمریکا علیه رهبر انقلاب، فرماندهان ارشد سپاه و ظریف، گفت: رفتار سیاستمداران آمریکا به‌ویژه ترامپ مثل آدم‌های منگول است که نمی‌دانند که چه‌کار می‌کنند. آنها اگر فقط یک درصد سیاست را می‌فهمیدند، چنین موضعی نمی‌گرفت.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به سی سال رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، گفت: رهبری در این سال‌هایی که رهبری نظام را برعهده دارند، حتی یک سفر خارجی هم نرفتند، چون نیازی این سفرها نمی‌دیدند و مسئولان کشور، امور را انجام می‌دهند و تصمیم ترامپ در این رابطه در حد یک جوک و شوخی است که همه به آن می‌خندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوثری افزود: اگر رهبر انقلاب رفت و آمد و سفری داشتند یا اینکه معامله‌هایی انجام می‌دادند این تحریم‌ها می‌توانست تاثیرگذار باشد، اما وقتی هیچ موردی در طول ۳۰ سال رهبری ایشان وجود نداشته است، این تحریم‌ها هم هیچ ارزش سیاسی و اقتصادی ندارد و همه این تحریم‌ها ناشی از گیج شدن آنها در مقابله با ایران است.

این سردار سپاه هم‌چنین با اشاره به اینکه در تحریم های جدید اعلام شده اموال رهبری هم مصادره می شود، گفت: فرزندان رهبر انقلاب در زمان دفاع مقدس بسیجی خود من بودند، می‌دانم که هیچ چیزی از خودشان ندارند که جای نگرانی داشته باشند. اگر هم چیزی بعد از فوت حضرت امام خمینی رحمه الله در اختیار ایشان هست باید بگوییم که برای مردم هست و چیزی برای خودشان نیست.

وی افزود: این تحریم‌ها نشان دهنده عدم شناخت آمریکایی‌ها از مسائل اولیه سیاسی ایران است و ترامپ حتی در این حد هم اطلاعی از ایران ندارد.

سردار کوثری هم‌چنین درباره شخصیت دینی رهبر انقلاب نیز گفت: با توجه به شناخت و اعتقاد قلبی مسلمانان کشورهای دیگر به رهبر انقلاب، قطعا آن‌ها واکنش‌های خیلی شدیدی علیه ترامپ خواهند داشت.



قدردانی سرلشکر سلامی از نیروهای هوافضا و دریایی سپاه

فرمانده کل سپاه از اقدام شجاعانه نیروهای هوافضا ودریایی سپاه درانهدام پهپاد جاسوسی متجاوز آمریکا و کشف بقایای آن به عنوان سند تجاوزگری و بی توجهی آمریکایی‌ها به قوانین بین الملل قدردانی کرد.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از قدردانی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اقدام شجاعانه نیروی هوافضای سپاه در انهدام پهپاد جاسوسی متجاوز رژیم تروریستی ایالات متحده امریکا و تلاش متهورانه دریادلان نیروی دریایی سپاه در کشف بقایای این پرنده در آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در مقابل سواحل استان هرمزگان در منطقه تنگه هرمز خبر داد.

سردار شریف گفت: فرمانده کل سپاه کشف بقایای پهپاد ساقط شده که محصول آن در واقع سند رسوایی تجاوزگری و بی توجهی امریکایی ها به قوانین و مقررات بین‌المللی بود، آن هم در شرایط دشوار جوی و تلاطم دریا که چه بسا عملیات جستجو را ناممکن ساخته بود را یک دستاورد مهم و راهبردی در صحنه بین المللی برای ملت ایران برابر رژیم تروریستی آمریکا دانست.

وی افزود: سرلشکر سلامی هوشمندی و هوشیاری شبکه یکپارچه پدافندی کشور در پاسخ به تهدیدات دشمنان در منطقه ماموریتی که با اقدام به موقع قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلی پیدا کرد را بازدارنده توصیف و ماجرای اخیر را درس عبرتی برای قدرت های ماجراجویی فرامنطقه‌ای دانستند.

سخنگوی سپاه همچنین با قدردانی از اصحاب رسانه که طی روزهای اخیر انعکاس این اقدام افتخار آمیز و غرور آفرین فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به افکار عمومی داخل و خارج از کشور رقم زدند تأکید کرد: پاسداران انقلاب خود را خادم ملت و حافظ امنیت ملی و تمامیت ارضی و مدافعان حریم مرزهای دریایی و هوایی کشور می دانند و با هرگونه تعدی و تجاوزگری به میهن اسلامی در هر نقطه و در هر لحظه با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وحدت، یکپارچگی، هماهنگی و هم افزایی مثال‌زدنی، تمامی تحرکات دشمن به ویژه نیروهای تروریستی سنتکام درمنطقه پیرامون کشور را رصد و متناسب با سطح و نوع اقدامات آنان مقابله درخور را در دستور کار خود دارند.

اخبار داغ تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت! فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار کوثری تحریم رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور برای تحریم برنامه موشکی ایران

به گزارش جام جم آنلاین، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه‌ اجتماعی ایکس از نامه به ۳۲ کشور جهان و درخواست از آن‌ها برای اعمال تحریم‌ علیه برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران ایران خبر داد.

درخواست کاتس در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه اراضی اشغالی در پاسخ به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی انجام شد.

ایران، شامگاه شنبه، این عملیات را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه آن علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرده و این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

او در پیام خود در شبکه ایکست مدعی شد که در حال «رهبری حمله‌ای سیاسی» علیه ایران است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که تحریم برنامه موشکی ایران و تلاش برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران به «محدودکردن و تضعیف ایران» کمک می‌کند و ایران باید «پیش از آن که کار از کار بگذرد، متوقف شود.»

دیگر خبرها

  • درخواست وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از ۳۲ کشور برای تحریم برنامه موشکی ایران
  • نامه اسرائیل به ۳۲ کشور جهان برای تحریم موشکی ایران!
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • سردار کوثری نماینده مجلس: اسرائیل دست به حمله بزند این بار در جهت نابودی آن‌ها گام برمی‌داریم
  • قدردانی روحانیون اهل سنت خراسان شمالی از پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد