Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اهواز با اشاره به این‌که ضرب‌آهنگ حرکت توسعه‌ای اهواز باید شتابان‌تر از گذشته باشد، خاطرنشان کرد: اهواز از مشکلات بسیاری رنج می‌برد اما با همدلی و همکاری بین‌بخشی می‌توان آنها را برطرف کرد. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، موسی شاعری در مراسم معارفه شهردار اهواز که باحضور معاون امور عمرانی وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: از شهردار سابق اهواز به عنوان دغدغه‌مند توسعه اهواز با تمام تلاش‌های انجام داده تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قردانی از استاندار خوزستان در راستای حمایت‌ها، بیان کرد: آقای شریعتی نگاه ویژه‌ای به شهر دارند و همراهی استاندار می‌توان در ارتقای روحیه  شهرداری اثرگذار باشد. انضباط اداری، مالی و ساختاری از اولویت‌های کار بنده در دوران تصدی شهرداری اهواز است.

شهردار اهواز با تأکید بر حاکمیت انضباط اداری، مالی و ساختاری در شهرداری اهواز، اظهار داشت: قابل پذیرش نیست که در تاریکخانه‌های توافقاتی صورت گیرد که تضییع بیت‌المال و حقوق مردم را به همراه داشته باشد.  در این راستا هیچ کوتاهی قابل قبول نیست و با هیچ شخصی عهد اخوت نداریم.

وی با اشاره به این‌که ضرب‌آهنگ حرکت توسعه‌ای اهواز باید شتابان‌تر از گذشته باشد، خاطرنشان کرد: اهواز از مشکلات بسیار رنج می‌برد اما با همدلی و همکاری بین‌بخشی می‌توان آنها را برطرف کرد، حل مشکلات اهواز به تنهایی قابل انجام نیست.

شاعری با اشاره به اثرگذاری همدلی و بکارگیری امکانات در راستای توسعه شهر اهواز، عنوان کرد: از تمامی مدیران، نخبگان، شخصیت‌های دانشگاهی و چهره‌های اثرگذار استان خوزستان در راستای کمک به توسعه اهواز درخواست کمک داریم.

شهردار اهواز به ظرفیت‌های گسترده و متنوع اهواز اشاره و گفت: اهواز از جمله قطب‌های علمی و صنعتی کشور به شمار می‌آید. خودم را عضو چهاردهم شورا می‌دانم و شهر اهواز نیز چهارده شهردار با یک مدیریت واحد دارد.

عقب‌ماندگی اهواز نسبت به دیگر کلانشهرهای کشور بسیار استتقدیر استاندار خوزستان از تلاش‌های گسترده ‌شهردار سابق اهواز در زمان وقوع سیلهم‌افزایی دوران سیل در دیگر پروژه‌های عمرانی شهر اهواز اعمال شود

مسأله روزمرگی از جمله آفت‌های شهرداری است

همچنین عبدالزهرا سنواتی نیز در مراسم معارفه شهردار اهواز به انتظارات مدیران و اعضای شورای اهواز و رسالت سنگین شهردار اشاره و اظهار داشت: شهردار سابق اهواز فردی نمونه از نظر اخلاق و همواره پای کار بود.

وی بیان کرد: شهردار جدید اهواز باید علاوه نمونه از نظر اخلاق و همواره پای کار بودن، نمره بالاتری نسبت به شهردار سابق کسب کند تا همیشه از تایید و حمایت شورای شهر برخوردار باشد.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به این‌که از جمله آفت‌های شهرداری مسأله روزمرگی است، عنوان کرد: این مسأله باعث عقب‌ماندگی اهواز نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته و کلانشهرها شده و امروزه کلانشهرها در حال سپری کردن دوره هوشمندسازی شهر هستند.

سنواتی با بیان این‌که مسأله GIS در رأس کلانشهرها قرار دارد، افزود: در این راستا برنامه‌ریزی لازم وجود دارد اما روزمرگی سبب شده تا بسیاری از اقدامات براساس برنامه شهرداری اجرایی نشوند.

وی به جایگاه هوشمندسازی در رفع مشکلات شهر اشاره و بیان کرد: شهردار اهواز دو مقوله سرعت و دقت را در رأس کارهای خود قرار دهد و باید بتوان شعار فسادستیزی را اجرایی کرد. شهردار برنامه‌هایی همچون هوشمندسازی، آرشیو الکترونیک، توانمندسازی مناطق محروم، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را در دستور کار خود قرار داده و با همت مضاعف به آنها بپردازد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز