Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:57:25 GMT

سردرگمی مدیران پرسپولیس در استانبول

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۹۷۲۰

سردرگمی مدیران پرسپولیس در استانبول

مدیران باشگاه پرسپولیس صبح یکشنبه به استانبول رفتند تا با گزینه های سرمربیگری تیمشان مذاکره و در نهایت جانشین برانکو را مشخص کنند.

هجوم دلال ها به هتل محل اقامت مسئولان پرسپولیس موجب شد تا هر چند ساعت گزینه جدیدی مطرح و یک مربی بیکار دیگر برای هدایت قهرمان ایران، رو به روی مدیران این باشگاه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی پرسپولیس برای جایگزینی برانکو روی نیمکت این تیم «آنته چاچیچ» سرمربی سابق تیم ملی کرواسی بود که چند سالی است بدون تیم مانده است. مدیران باشگاه با این مربی مذاکرات متعددی انجام دادند و حتی این مربی قیمت پیشنهادی را برای حضور در پرسپولیس پایین آورد، اما در نهایت او حاضر به سفر به استانبول نشد تا احتمال حضور وی روی نیمکت پرسپولیس کمرنگ شود.

چند گزینه دیگر به پرسپولیس برای حضور روی نیمکت معرفی شدند اما مسئولان هنوز به جمع بندی نهایی در مورد انتخاب سرمربی نرسیده اند. مسئولان پس از چاچیچ دوباره روی «ماسیمو کررا» ایتالیایی متمرکز شدند، اما این مربی باز هم راضی نشد قیمت خود را پایین بیاورد.

کالدرون آرژانتینی هم نامش در حد یک گزینه ماند.

مسئولان پرسپولیس به سراغ گزینه های دیگر خود یعنی «جیانی دبیاسی» ایتالیایی رفتند و با مدیر برنامه های این مربی صحبت هایی را انجام دادند.

البته «والتر زنگا» دروازه بان افسانه ای ایتالیا در دهه ۹۰ میلادی که توفیقی در عرصه مربیگری نداشته است هم چندان از پرسپولیس دور نیست. این مربی دو شب پیش در مراسم عروسی فرزندش شرکت کرد و نتوانست در استانبول برای مذاکره حاضر شود.

با توجه به تماس مجدد پرسپولیسی ها با زنگا، قرار است به زودی مدیر برنامه های وی برای مذاکره با پرسپولیسی ها حاضر شود.

این در حالی است که مسئولان پرسپولیس امشب قرار است برای پیگیری سایر امور به تهران بازگردند و با توجه به شرایط ممکن است انتخاب نهایی به تهران موکول شود.

با این حال هنوز نیمکت پرسپولیس بلاتکلیف است، این در حالی است که تمرینات سرخ‌پوشان از فردا چهارشنبه آغاز می شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!

به گزارش "ورزش سه"، در تغییرات روی نیمکت های لیگ برتر برای فصل آینده، لیورپول به عنوان قهرمان اصلی، نقش بازی می کند و همه منتظر جانشین کلوپ هستند.

یورگن کلوپ پس از 9 سال حضور در لیورپول، در پایان سال چمدان های خود را می بندد و این باشگاه کار دشواری برای یافتن جانشین ایده آلی دارد که بتواند جایگزین یکی از بهترین مربیان تاریخ خود شود. 

با بازگشت مایکل ادواردز به عنوان مدیرعامل و امضای قرارداد با ریچارد هیوز به عنوان مدیر ورزشی، همه نگاه ها به سمت ژابی آلونسو بود. با این حال، سرمربی اسپانیایی، چند هفته قبل از قهرمانی بوندسلیگا با بایرلورکوزن، تایید کرد که در باشگاه فعلی خود باقی خواهد ماند. به این ترتیب تلاش های لیورپول برای یافتن گزینه ای جدید از سر گرفته شد.

نام‌های زیادی وجود دارد که به لیورپول مرتبط شده‌اند، اما همانطور که رسانه‌های متعدد در انگلیس گزارش داده‌اند، "آرنه اسلات"، سرمربی فاینورد، به عنوان یکی از نامزدهای اصلی جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول ظاهر شده است.

در حالی که تلگراف از سرمربی هلندی به عنوان شماره یک در لیست گزینه های قرمزها صحبت می کند، اتلتیک تأیید می کند که او گزینه جدی و قدرتمندی است، اما در حال حاضر هیچ چیز نهایی و قطعی نشده است. اسلات فصل قبل فاینورد را قهرمان لیگ برتر و فصل جاری قهرمان جام حذفی کرده است.

روزنامه بریتانیایی تایمز به نوبه خود می افزاید که اسلات کنفرانس مطبوعاتی برنامه ریزی شده برای چهارشنبه را لغو کرده است. 

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار ایتالیایی، هم نوشته است: «لیورپول با آرنه اسلات به عنوان نامزد جانشینی کلوپ در ارتباط مستقیم است.» 

دیلی میل نوشته است، اگرچه ژابی آلونسو به عنوان گزینه محبوب بزرگ برای جایگزینی یورگن کلوپ در پروژه جدید قرمزها مطرح بود و تا مدت ها تصور می شد این پست را قبول خواهد کرد، اما آرنه اسلات، نیز با تمام معیارهای تعیین شده لیورپول برای یک مربی جدید مطابقت دارد. دیلی میل اضافه می کند که ورود این مربی رایگان نخواهد بود. اسلات که از 2021 مربی فاینورد است، بند فسخ 9.9 میلیون یورویی در فاینورد دارد.

لیورپول علاوه بر سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن، گزینه های دیگری مانند روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، و روبن آموریم، در اسپورتینگ پرتغال، را نیز مد نظر داشت. 

در حالی که مربی ایتالیایی بارها تاکید کرده که تمرکزش را روی پایان فصل بابرایتون گذاشته است، از پرتغال نیز گزارش داده اند آموریم یا در اسپورتینگ می ماند یا به وستهم نزدیک تر از لیورپول است. به این ترتیب تنها گزینه واقعی و در دسترس فعلی برای قرمزها، ارنه اسلات به نظر می رسد.

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور از مذاکره با گزینه مطرح خبر داد/ گل محمدی راهی تبریز می شود؟