Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده هوانیروز اصفهان از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش آبی خاکی پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان با حضور خلبانان جوان در دریاچه زایندرود جادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم خلبان علی عفیف فرمانده هوانیروز اصفهان گفت: به منظور ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی خلبانان جوان پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، رزمایش آبی خاکی بالگردهای شینوک هوانیروز در اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: هدف از برگزاری رزمایش‌های آبی خاکی، انتقال تجربیات از پیشکسوتان به خلبانان جوان است که بتوانند در ماموریت های آینده به درستی عمل کنند.

وی تصریح کرد: امروز ما افتخار می‌کنیم، در این رزمایش از بالگردهایی استفاده کردیم که در گذشته مشکلات فنی، آن‌ها را زمین گیر کرده بود و توسط کارکنان متخصص و فنی جوان باز آماد و به ناوگان هوانیروز اضافه شدند.

خلبان عفیف افزود: برگزاری این نوع رزمایش‌ها علاوه بر افزایش تجربیات خلبانان جوان، موجب می‌شود در ماموریت‌های حوادث غیر مترقبه این خلبانان به آمادگی صددرصدی برسند.

وی گفت: اتحاد و همدلی خلبانان جوان در کنار خلبانان باتجربه رمز موفقیت اجرای رزمایش آبی خاکی پایگاه هوانیروز اصفهان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران هوانیروز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری مانور نظامی در الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فردا سه‌شنبه مانور نظامی در مرکز الجلیل و الجلیل علیا برگزار می‌شود که هدف از آن آمادگی برای مقابله با تهدیدات در همه جبهه‌هاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • اعلام آمادگی پیشکسوتان هوانیروز اصفهان برای دفاع از کشور
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند