Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@21:21:57 GMT

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه داد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۹۷۶۳

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه داد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ اعضای هیات مدیره در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارای صفحه اختصاصی نیستند و فعالیت‌ها در این حوزه غیر قانونی است.

 در این اطلاعیه آمده است؛

با توجه به انتشار برخی اخبار و شایعات در فضای مجازی و شبکه اجتماعی، از طریق صفحاتی که به شکل غیر قانونی خود را منتسب به اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی می‌کنند، به این وسیله اعلام می‌شود، هیچ یک از اعضای هیات مدیره باشگاه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چون؛ اینستاگرام و توییتر دارای صفحه رسمی و فعال نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام فعالیت‌ها تحت این عنوان به صورت غیر مجاز انجام می‌شود و مراتب سوء استفاده برخی اشخاص از عناوین حقیقی و حقوقی اعضای هیات مدیره باشگاه تحت پیگیری و اقدام از طریق مراجع ذیصلاح قرار خواهد گرفت.

بر این اساس، ضمن آن که از عموم مردم به ویژه هواداران درخواست می‌شود که نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند و اخبار و اطلاعات رسمی  را از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس fc-perspolis.com  دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیرخانه هیات بررسی تبلیغات استان خوزستان اطلاعیه شماره ۵ مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۳ صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:


به آگاهی نامزد‌های محترم مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند: در راستای برگزاری مرحله دوم انتخابات و براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مذکور، فهرست و مشخصات کامل امکانات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی "موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری" که عرفا می‌توان از آنها برای تبلیغات عمومی در انتخابات استفاده کرد، در اختیار فرمانداری‌های مرکز انتخابیه آبادان و رامهرمز قرار داده شده است؛ بنابراین نامزد‌های محترم یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند به منظور ثبت درخواست استفاده از این امکانات و کسب اطلاعات بیشتر، از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در ساعت‌های اداری به فرمانداری‌های یادشده مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات