Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز شهابی زاد روز سه شنبه در نشست کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان، با گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: قاچاق کالا و ارز سرمایه‌های بسیاری را از کشور تلف می‌کند و در شهرستان اردکان برخورد با این معضل از طریق تعامل زیرمجموعه های سه‌قوه پیگیری می شود.

وی نقش اداره صنعت، معدن و تجارت را در کاهش قاچاق کالا مهم ارزیابی کرد و افزود: اطلاع‌رسانی از عملکرد سامانه جامع انبارها، انجام بازدیدهای میدانی و بررسی حجم معاملات واحدها توسط این اداره ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار و رئیس کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اردکان با بیان این‌که تمامی صنوف و واحدهای نگهداری کالا موظف به ثبت‌نام در این سامانه انبارها هستند؛ ارائه گزارش هفتگی روند ثبت‌نام از سوی اتحادیه‌های صنفی و اداره صمت و برخورد با احتکارکنندگان به‌ویژه واحدهای بزرگ را مورد تاکید قرار داد.

شهابی زاد همچنین قاچاق سوخت را از مسائل مبتلابه شهرستان اردکان عنوان کرد و گفت: واحدهای مرغداری مستقر در مسیر خط لوله گاز ملزم به جایگزینی سوخت فسیلی با گاز می‌شوند.

وی تعداد واحدهای مرغداری در بخش‌های مرکزی و عقدا را ۳۸ واحد اعلام کرد و گفت: این مسئله علاوه بر کاهش آلودگی‌ها، نقش مهمی در جلوگیری از قاچاق سوخت دارد و جهاد کشاورزی موظف شده در صورت عدم قرارداد این واحدها با شرکت گاز، هیچ‌گونه سوخت مایع به آنان تحویل ندهد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/ ۶۰۱۴/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مرکز اطلاع رسانی فراجا همچنین اعلام کرد:‌ هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

کد خبر 846087 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر