Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@06:10:35 GMT

امید استقلال به جباری است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۹۸۳۷

امید استقلال به جباری است

در روز‌های گذشته از زبان مسئولان باشگاه استقلال شنیدیم برای زنده کردن پول‌های بلوکه شده‌شان در فیفا به دلیل تحریم، دنبال راهی برای انتقال آن‌ها به حساب طلبکاران‌شان هستند.

به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، استقلال که بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ و حضور بازیکنان ملی‌پوشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید مبالغ قابل توجهی از فیفا و AFC دریافت کند فعلاً به دلیل تحریم‌های بی‌سابقه و سختی که آمریکا علیه کشورمان تعیین کرده قادر به استفاده از این پول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز گذشته شنیدیم در ادامه رایزنی‌های مسئولان باشگاه استقلال برای بهره برداری از دلار‌های بلوکه شده‌شان در حساب فیفا این بار سراغ «محمدرضا حاجی‌کریم‌جباری» سفیر کشورمان در سوئیس رفته‌اند. جباری که پیش از این مدیرکل وزارتی وزیر امور خارجه بود و بعد از طی شدن مراحل اداری و دیپلماتیک از خرداد سال ۱۳۹۷ به عنوان سفیر جدید کشورمان در سوئیس تعیین شده و حالا تقریباً در جریان اتفاقات مربوط به استقلال و خطری که در کمین این تیم است، قرار گرفته است.

از طرفی با توجه به اقامت تعدادی از اعضای خانواده معاونت ورزشی باشگاه استقلال در همین کشور این احتمال وجود دارد که علی خطیر ظرف مدت زمان باقی‌مانده تا روز ۲۶ تیر که آخرین مهلت برای پرداخت طلب پرو پییچ و شفر و دیگر طلبکاران است راهی سوئیس شده و از نزدیک وخامت اوضاع را به اطلاع سفیر کشورمان در مرکز بانکداری جهان برساند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال جباری ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، پس از گذشت 9 سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان، سرکنسول کشورمان و مسؤلان حج و عمره ایران و عربستان وارد مدینه منوره شدند.

علیرضا عنایتی سفیر کشورمان در ریاض طی اظهاراتی با ابراز خرسندی از ورود عمره گزاران ایرانی پس از یک توقف طولانی، تبادل سفرهای زیارتی را علاوه بر برکات معنوی و روحی، موجب نزدیکی بیشتر دو ملت و استحکام روابط دو کشور دانست. 

سفیر کشورمان با اشاره به اشتیاق هموطنان ایرانی براى تشرف به زیارت خانه خدا، مسجد نبوی شریف و حرم مطهر رسول الله و ائمه بقیع علیهم السلام اضافه کرد: به لطف الهی و با تلاش‌های مستمر نهادهای ذیربط این امر میسر گردید و به امید خداوند این مسیر بعد از حج تمتع با تلاش‌های سازمان‌های ذی ربط ادامه خواهد یافت.

عنایتی همچنین از مسئولان پادشاهی عربستان سعودی از جمله وزارت‌خارجه این کشور برای همکاری‌های مربوطه تشکر کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ورود نخستین گروه عمره گزاران ایرانی به مدینه
  • استقبال سفیر ایران از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • تکذیب دیرهنگام احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران | فیلم
  • (ویدیو) تکذیب احضار سفیر سوئیس به سپاه پاسداران
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه تکذیب شد
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه