Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: شش بانده اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مورد ضربه پلیس قرار گرفتند. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد غلامی امروز در نشست خبری ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: "یاری‌گر هم باشید" شعار سال روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف بزرگ‌ترین محموله‌های مواد مخدر در قم/ گلوگاه مرگ قاچاقچیان شده‌ایمافزایش 2 هزار درصدی کشفیات مواد مخدر صنعتی در خراسان جنوبیخانواده‌های شهدا و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال 98 نزدیک به 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است افزود: در سه ماه نخست سال جاری 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 41 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

وی از دستگیری 807 نفر از قاچاقچیان، خرده‌فروشان و معتادان در سه ماهه ابتدایی سال 98 خبر داد و بیان داشت:  87 نفر از قاچاقچیان استان طی سه ماه نخست سال جاری دستگیر شده‌اند که این رقم در در مدت مشابه سال گذشته 633 نفر بوده است و 27 درصد افزایش را در این خصوص شاهد هستیم. همچنین در مدت زمان مذکور، 181 طرح پاکسازی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در استان انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در ادامه با اعلام این خبر که 6 باند تهیه و توزیع اصلی مواد مخدر در استان مورد نظر به پلیس قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدایی سال 97 تنها یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شد اما در سه ماه ابتدای سال 98، 6 باند اصلی مواد مخدر دستگیر و برخورد با آن‌ها صورت گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه در سال گذشته هزار و 410 نفر در دفتر مشاوره اختصاصی پیشگیری از اعتیاد در پلیس از مشاوره کارشناسان امر برخوردار شدند، اضافه کرد: برگزاری 382 کارگاه آموزش همگانی ویژه یگان‌های انتظامی و مسلح، مدارس، دانشگاه‌ها و محیط‌های کارگری، سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی توسط پلیس در راستای پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر برگزار گردید.

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حین ورود به استان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه، اظهار داشت: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: این زوج افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جعفری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ جعفری اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان