Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: بولوار امام رضا علیه السلام به عنوان بولوار ورودی شهر آشخانه پیشانی این شهرستان است که متاسفانه شهرداری برای ساماندهی آن ضعیف عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آشخانه؛ محمودرضا معموری روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک با بیان این مطلب که اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در خصوص اجرای پروژه های شهری توسط شهرداری به نحوء احسن انجام نگرفته افزود: اطلاع رسانی از وظایف شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار مانه و سملقان با بیان این مطلب که مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی پروژه ورودی شهر آشخانه توسط استانداری اختصاص داده شده است، اظهارداشت: متاسفانه هنوز این اعتبار جذب نشده که همه باید در تلاش باشیم تا ورودی شهر را ساماندهی کنیم.

 

معموری افزود: رونق و آبادانی ورودی شهر آشخانه باعث بالا رفتن اقتصاد مردم و کسبه ها خواهد شود.

 

وی با اشاره به اینکه مطالبات و خواسته های مردم باید شنیده شود از شهرداری گلایه کرد و افزود: متاسفانه مردم برای برطرف شدن مشکلاتشان باید به فرمانداری مراجعه کنند چرا که شهرداری پاسخگو نبوده است.

 

معموری تصریح کرد: ضمن توجه به مسایل فنی و عمرانی باید به خواسته و نظرات مردم در خصوص پروژه ورودی شهر آشخانه توجه شود چرا که شنیدن حرف مردم به روند بهتر اجرا شدن کار کمک خواهد کرد.

 

به گزارش خبرنگار شبستان؛ در این جلسه هریک از اعضاء به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند.

 

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان به عنوان ورودی استان خراسان شمالی هرساله شاهد حضور میلیون ها زائر و مسافر می باشد. 

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت اردبیل مسجد خبرگزاری شبستان مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون مساجد کانون های مساجد بیرجند شورای ترافیک مانه و سملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد

به گزارش قدس آنلاین، این پروژه توسط شهرداری و با نظارت معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری ملارد اجرایی خواهد شد که در همین راستا مقرر گردید تا در فاز اول مسیر کمربندی، عملیات جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت مسیر حد فاصل میدان ارتش در غرب مارلیک تا ورودی روستای قلعه فرامرزیه در دو لاین تندرو و کندرو اجرایی شود.

محمد بهمنی -شهردار ملارد- درباره جزئیات این خبر گفت: در ادامه اجرای این طرح نیز عملیات خاکبرداری، زیرسازی و جدول‌گذاری از ورودی روستای قلعه فرامرزیه به سمت جنوب ورودی محور چیتگر (ملارد به صفادشت) آغاز خواهد شد. همچنین اجرای این طرح یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی شریف این منطقه است که با اجرایی شدن آن شهروندان روستاهای واقع در ضلع غربی ملارد مانند خوشنام و قلعه فرامرزیه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سهم زیادی در کاهش ترافیک، مصرف سوخت و آلایندگی هوا خواهد داشت که با تلاش و همت کلیه دستگاه‌های متولی به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است