Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها طی گفت‌وگویی در خبر رادیو ایران درباره اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در پرداخت ۳۳۰ سکه به روسای واحدها و مسئولان دفاتر نهاد در این دانشگاه، گفت: در این باره از مسئولان دانشگاه آزاد سوال کردیم؛ ظاهرا این دانشگاه سکه‌هایی را به همه شرکت‌کنندگان در یک جلسه  دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون همکاران ما در دفاتر نهاد هم در این جلسه حضور داشتند به آنها نیز این سکه‌ها داده شده بود.

وی ادامه داد: آن گونه که دانشگاه آزاد گفته به ظاهر این سکه‌ها پاداش پایان سالی بوده که هر ساله به این افراد تعلق می‌گرفته و چون مسئولان دفاتر نهاد جزو نیروهایی که پاداش پایان سال از دانشگاه آزاد دریافت کنند نیستند و این سکه‌ها به آنها تعلق نمی‌گرفته، اعلام کردیم که سکه‌های پرداخت‌شده را بازگردانند.

رستمی افزود: ۳۰ مسئول نهاد در این جلسه حضور داشتند که قرار شد سکه‌هایی که به آنها داده شده را جمع‌آوری کنیم و بعد از جمع‌آوری صورتجلسه خواهیم کرد و آنها را تحویل دانشگاه آزاد خواهیم داد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: شکل پرداخت سکه‌ها در این فضا مناسب نبود، بنده به آقای طهرانچی هم که صحبتی که داشتم ایشان هم گلایه‌مند بود ظاهرا نامه‌ای را به همکاران زده بود که شکل پرداخت سکه‌ها به این شکل که ۳۰۰ سکه به این صورت توزیع شود، قابل توجیه نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری فارس به تازگی در گزارشی با عنوان «بذل و بخشش سکه‌ای دانشگاه آزاد از جیب دانشجویان» منتشر کرد: رئیس دانشگاه آزاد در اجلاس روسای واحدهای این دانشگاه ۳۳۰ سکه اعطا کرد و این بذل و بخشش ۲ میلیارد تومانی در حالی است که حقوق بسیاری از کارکنان و اساتید دانشگاه با تاخیر ماهانه پرداخت می‌شود.

کد خبر 445465

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه های ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران