Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:53:36 GMT

خانزاده: بدون معطلی پیشنهاد تراکتور را قبول کردم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۹۹۴۹

خانزاده: بدون معطلی پیشنهاد تراکتور را قبول کردم

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتور، گفت: روزی که با پیشنهاد تراکتور مواجه شدم، بدون هیچ‌گونه معطلی و مذاکره با سایر تیم‌های خواهانم، به پیشنهاد تراکتور پاسخ مثبت دادم.

وی با اشاره به اینکه پدرش اهل شهر سراب از استان آذربایجان شرقی است، تصریح کرد: زبان ترکی آذربایجانی را به طور کامل متوجه می‌شوم؛ پیش از این در مورد میهمان نوازی تبریزی ها خیلی شنیده بودم و در طول این چند روز مردم این شهر واقعاً مرا سورپرایز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی‌ها همچون مردم شهرهای اروپایی احترام خاصی برای تیم شهر خود و بازیکنانش قائل هستند.

خانزاده ادامه داد: من در داخل و خارج از کشور در شهرهای مختلفی فوتبال بازی کردم، ولی واقعاً هوادارانی همچون هواداران تراکتور ندیده‌ام، اینجا اولویت اول مردم در زندگی روزمره‌شان تراکتور است، همه جا از عشق و علاقه‌شان به تراکتور حرف می‌زنند. بازی در دیدارهای بزرگ و ورزشگاه مملو از هوادار را تجربه کردم، ولی برای پوشیدن پیراهن تراکتور و بازی در مقابل هواداران این تیم انگیزه بالایی دارم و به نظرم جو ورزشگاه یادگار امام (ره) با همه جا متفاوت خواهد بود.

وی در خصوص تمرینات تراکتور زیر نظر مصطفی دنیزلی بیان کرد: آقای دنیزلی مربی بزرگی هست که کار کردن با او لذت بخش است، رفته رفته بازیکنان جدید به تمرینات اضافه می‌شوند.

این بازیکن تراکتور با تأکید بر اینکه تراکتور از فوتبال ایران چندین جام قهرمانی طلب دارد، خاطرنشان کرد: معتقدم باید بدون توجه به وضعیت کنونی سایر تیم‌ها، سخت کار کرده و تمرکز کافی را روی کارمان داشته باشیم تا اینکه در پایان فصل به مقام قهرمانی دست یابیم.

کد خبر 4651011

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی محمدرضا خانزاده مصطفی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)