Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در جلسه کمیته پژوهشی توسعه منابع انسانی با بیان اینکه منابع انسانی مهمترین و در عین حال پیچیده ترین منابع سازمان است که برای مدیریت و نگهداری نیازمند اقدام فراتر از روش های معمول هستیم، گفت: یکی از کارکردهای حوزه برنامه ریزی و پژوهش استفاده از بستر فکر و اندیشه برای ارائه راهکارهای عمیق و درست است که امیدواریم مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در این حوزه بتواند کمک رسان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شیخ افزود: خوشبختانه مرکز مطالعات شهرداری تهران در دوره جدید مدیریتی خود تمایل زیادی برای حل مسائل معاونت منابع انسانی نشان داده  و امیدواریم طلیعه خوبی برای رفع چالشها در این حوزه شاهد باشیم.

وی همچنین بر نقش اتاق فکر این کمیته برای حوزه منابع انسانی تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین عوامل تمایز شهرداری تهران با دیگر نهادها تعداد زیاد نیروهای انسانی است که از ابتدای دوره مدیریت شهری جدید از 68هزار و 257نفر به 65 هزار و 39 نفر رسیده است. این به معنای 500 میلیارد تومان سالانه ذخیره منابع برای شهروندان است.

 

شیخ از چابک سازی شهرداری به عنوان یکی از مهمترین ماموریت های کنونی نام برد وافزود: مدیریت متمرکز 65 هزار نیروی انسانی کار بسیار دشورای است که به غیر از وزارت بهداشت و آموزش و پرورش در سراسر کشور کم نظیر است. به گفته ی وی یکی دیگر از عواقب چابک سازی متوجه مدیرانی است که جنبه های مکانیکی چابک سازی را انجام می دهند به طوری که این گروه با سنگین ترین ملاحظات و تنبیه ها روبرو می شوند.

شیخ افزود: شهرداری تهران برای بازنشستگان نیازمند سالانه 55 میلیارد تومان و برای بازخریدها دستکم نیازمند 180 میلیارد تومان است که شورای شهر باید تصویب کند.

 

در ابتدای جلسه محمدحسین بوچانی، رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران 8 محور اصلی برای برنامه ها و عناوین پیشنهادی کمیته های مختلف را برنامه 5 ساله شهرداری، طرح جامع و تفصیلی، مساله محوری، کاربردی بودن نتایج مطالعه، منابع مالی محدود شهرداری و کاربست محور بودن آن دانست و افزود: کوتاه بودن دوره پژوهش-حداکثر 8 ماه- برای عملیاتی تر شدن در کوتاه ترین فاصله از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به تهیه شناسنامه هر پروژه با اشاره به مستندات حقوقی، اطلاعات بهره بردار، زمان اجرا و در نهایت کاربست آن تاکید کرد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرریز چهار سد طی دو ماه اخیر در کردستان

 محمدمعززاده مردوخی در خصوص وضعیت آب ذخیره پشت سد‌های استان، گفت: با توجه به دو جبهه اخیر بارندگی که از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده بود، متوسط بارندگی استان در فروردین ماه سال‌جاری ۲۹ میلی‌متر بود که بیشترین میزان بارش در شهرستان بانه با حدود ۸۱ میلی‌متر و کمترین آن در بیجار و دیواندره به میزان ۱۱ میلی‌متر بود.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای کردستان اضافه کرد: این بارش‌ها منجر به افزایش ۲۹ درصدی رواناب و بالابردن حجم آب رودخانه‌ها شده است که البته این رقم نسبت به درازمدت ۱۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی گفت: این بارندگی‌ها منجر به سرریز سد‌های عباس آباد بانه، چراغ‌ویس سقز، گاران مریوان و سد آزاد شد و با توجه به جبهه بارشی پیش‌رو انتظار می‌رود سد‌های قشلاق سنندج و زیویه شهرستان کامیاران نیز بزودی سرریز کنند.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت نسبت به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان نیز هشدار داد و اظهار کرد: نظر به حجم بارش‌های زیاد و احتمال جاری شدن سیل، اطلاع رسانی‌های لازم از طریق روابط عمومی این شرکت و ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه استان، مکرراً صورت گرفته و خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت مالی و جانی ناشی از وقوع سیل، گزارش نشده است.

وی ذخیره آب سد‌های استان را حدود ۶۵ درصد دانست و گفت: در حال حاضر ذخیره آب سد‌های استان حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون متر مکعب است و درصد پرشدگی سد‌های استان در مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • بازدید نوروزی بیش از ۲۸ هزار نفر از سد‌های گردشگرپذیر آذربایجان غربی
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • بیانیه بسیج اساتید در محکومیت جنایات اخیر در عزه
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • آبگیری نیمی از سازه‌های آبخیزداری منابع طبیعی مرکزی
  • سرریز چهار سد طی دو ماه اخیر در کردستان
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟