Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مصطفی سلیمانی در خصوص قرارداد موسی کولیبالی مدافع نفت مسجد سلیمان که روز گذشته با این تیم تمدید شد اما این بازیکن امروز به فولاد خوزستان پیوست، گفت: کولیبالی دیروز با ما به توافق رسید تا قراردادش تمدید شود و حتی قرارداد خود را امضا کرد و ما آن را دراختیار داریم. او حتی صبح امروز به باشگاه آمد و بابت مطالباتش یک فقره چک ۱۵۰ میلیون تومانی از باشگاه نفت مسجد سلیمان گرفت و آن را همین امروز نقد کرد، اما حالا می‌بینیم که عکس امضای قرارداد او با باشگاه فولاد خوزستان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: جالب اینجاست که در جلسه تمدید قرارداد که روز گذشته انجام شد، حبیب رضایی مدیرعامل فولاد خوزستان هم در این جلسه حاضر بود و چند مسئول رده بالای اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان می‌توانند شهادت دهند که رضایی گفت بازیکنان خیلی خوبی را تمدید کردید و ما می‌خواستیم او را جذب کنیم، اما با تمدید قرارداد شما دیگر نمی‌توانیم با او قرارداد ببندیم. حالا ما می‌بینیم که فولادی‌ها با کولیبالی قرارداد امضا کردند و این برای ما عجیب است. شک نکنید که از طریق مجاری قانونی و قضایی این کار غیراخلاقی را پیگیری خواهیم کرد و از باشگاه فولاد شکایت می‌کنیم. 

سلیمانی افزود: مطمئنا با دادن پیشنهاد بیشتر به این بازیکن او را تحریک کردند تا زیر قراردادش بزند، اما با کاری که باشگاه فولاد انجام داد، ما این باشگاه را از نقل و انتقالات محروم خواهیم کرد، چرا که آنها همان کاری را کردند که بین باشگاه ریزه‌اسپور، باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی رخ داد و دیدید که باشگاه پرسپولیس محروم شد. البته باشگاه فولاد خوزستان از این کارها زیاد انجام داده و دیدید که در ماجرای بلبلی هم آنها چه کاری انجام دادند. متأسفانه این باشگاه مشغول این روند غیرقانونی و غیراخلاقی هستند و بیشتر از همه برای حبیب رضایی متأسف هستم که او خود فرزند قوم بختیاری و شهر مسجد سلیمان است، اما چنین کاری با تیم شهرش انجام داد. 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس