Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه در سازمان قضایی نیروهای مسلح در گفتگو با رسانه‌ها در واکنش به انتشار خبر اعدام این شخص گفت: درباره متهم قرار مجرمیت صادر و پرونده آماده صدور کیفرخواست و ارسال به دادگاه است.

این مقام آگاه افزود: طبیعتا قبل از بررسی پرونده‌ای در دادگاه نمی‌توان حکمی صادر کرد و خبر اعدام متهم از اساس کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متهم در بازداشت بسر می‌برد و بزودی و بعد از ارسال پرونده به دادگاه، جلسات رسیدگی به اتهامات وی و سایر متهمان برگزار می‌شود.

کد خبر 445531

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور

به گزارش  صدای ایران  به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جناب آقای سید مهدی فرحی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت از امیر نامی تقدیر و تشکر نموده اند که متن نامه به شرح زیر می باشد :

 

بسمه تعالی
«امروز ارتش در چشم مردم، عزیز است.» (مقام معظم فرماندهی کل قوا) «مدظله العالی»

امیر سرافراز ارتش اسلام
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدحسن نامی
ریاست محترم سازمان و دبیر شورایعالی مدیریت بحران کشور

سلام علیکم
خدای بزرگ را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه تعالیم و رهنمود‌های مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) با بصیرتی انقلابی، شجاعانه و سلحشورانه در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور سربلند است و تمامی هستی خود را برای عزت و اقتدار ایران عزیز در طبق اخلاص نهاده است.



امروز ارتش ولایتمدار و مکتبی با آمادگی تمام همچون دژی مستحکم اقتدار و عزت را برای کشورمان به ارمغان آورده است و روز به روز درخشش‌های بیشتری را از بزرگ مردان ارتش در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.



اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امیر سپهبد شهید «سید محمدولی قرنی» و امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» و تمامی شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ۲۹ فروردین "روز ارتش جمهوری اسلامی ایران" و نیز "روز نیروی زمینی قهرمان و محوری ارتش ج. ا. ا " را خدمت جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای شما و تمامی غیورمردانی که در سنگر مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌نمایند، توفیقات روزافزون را تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا) و تحت رهبری‌های داهیانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

سید مهدی فرحی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • تکذیب ادعای اسرائیلی درباره اصابت موشک ایرانی به دیمونا
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل