Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@17:09:23 GMT

دانلود؛ 20 گل برتر رونالدینیو خارج از محوطه جریمه (قسمت اول)

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۰۰۴۴

‍‍‍‍‍‍

دانلود؛ 20 گل برتر رونالدینیو خارج از محوطه جریمه (قسمت اول).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: از شورای بین‌المللی «کمیته ملی موزه‌ها» و «محوطه‌ها و بناهای تاریخی» خارج نشدیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سی‌ام فروردین روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی است که این روز را به فعالان فرهنگی تبریک می‌گویم. روز گذشته جلسه کارشناسی خوبی در این زمینه برگزار شد و از هنرمندان، نخبگان و فعالان این حوزه تقدیر صورت گرفت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری صنابع دستی در ادامه بیان کرد: اخبار کذبی منتشر شد مبنی بر خروج ایران از ایکوم (کمیته ملی موزه‌ها)  و ایکوموس (شورای بین المللی محوطه‌ها و بنا‌های تاریخی) صحت ندارد.

(سازمان آموزشی، علمی، و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در راستای عمل به وظایف فرهنگی خود در زمینه صیانت از میراث فرهنگی، در سال ۱۹۶۴ در «دومین کنگره معماران و متخصصان بنا‌های تاریخی» که در شهر ونیز ایتالیا برگزار و به انتشار یکی از مهم‌ترین اسناد جهانی حفاظت از میراث فرهنگی به نام «منشور ونیز» منجر شد، نهادی غیردولتی را تحت عنوان «شورای بین‌المللی بنا‌ها و محوطه‌ها» (International Council on Monuments and Sites) بنیاد نهاد که اختصاراً ایکوموس (ICOMOS) نامیده می‌شود. ایکوموس تنها سازمان غیردولتی جهانی است که برای تحقق نظریه‌ها و روش‌شناسی و فنون حفاظت از میراث معماری و باستان‌شناختی تلاش می‌کند.)

ضرغامی یادآورشد: در دولت مردمی فعالیت‌های بین‌المللی در حوزه میراث فرهنگی گسترده‌تر از قبل ادامه دارد و این حوزه ماهیتی غیر دولتی دارد و از سال‌ها قبل به دلیل ماهیت غیردولتی پرداخت حق عضویت آنها توسط افراد حقیقی صورت گرفته است.

میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت

وی با اشاره به اینکه سیاست وزارت میراث فرهنگی هدایت مردم به سمت گردشگاه‌های رسمی است، اظهار داشت: خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان، گیلان، اصفهان، فارس و تهران به ترتیب بیشترین اقامت رسمی را در سال گذشته داشته‌اند.

ضرغامی تصریح کرد: از نظر اقامت در اقامتگاه‌های غیر رسمی استان‌های مازندران، گیلان، خراسان رضوی، هرمزگان و بوشهر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ۷۶۴ چادر عشایری داشتیم که بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است، گفت: چادر‌های عشایری هم سوغات و خوراکی‌های سنتی را ارائه کردند و هم فرهنگ ناملموس را ارائه می‌کنند.

ضرغامی اضافه کرد: خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس از نظر اقامت در چادر‌های عشایری در رتبه بالاتر قرار داشتند. روستای سهیلی در قشم اولین مقام در اقامت مردم داشته است همچنین جواهرده رامسر در جایگاه بعدی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها اعلام کردند که میزان گردشگران خارجی امسال کاهش یافته است این در حالیست که هنوز ورود گردشگران خارجی آغاز نشده است؛ در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ میزان گردشگران خارجی به ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار نفر یعنی بیش از ۵۰.۸ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت دوم) / فیلم
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!
  • ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» خارج نشده است
  • ضرغامی: از شورای بین‌المللی «کمیته ملی موزه‌ها» و «محوطه‌ها و بناهای تاریخی» خارج نشدیم
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت اول) / فیلم
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵