Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در حالیکه روز گذشته از سوی باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام شد که قرارداد موسی کولیبالی مدافع این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید شده اما این بازیکن امروز با قراردادی ۲ ساله به تیم فولاد خوزستان پیوست تا یکی از نقل و انتقالات عجیب لیگ برتر را شاهد باشیم.

کولیبالی حتی پس از تمدید قرارداد یکساله خود با نفت مسجدسلیمان امروز صبح با مراجعه به این باشگاه ۱۵۰ میلیون تومان از مطالباتش را از این باشگاه دریافت کرد اما عصر امروز با حضور در باشگاه فولاد خوزستان به این تیم پیوست!‌ این در حالی است که کولیبالی روز گذشته در زمان عقد قرارداد مقابل دوربین قراردادش را تمدید کرد و حالا به تیم شهر اهواز پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه اینجا است که مسئولان نفت مسجدسلیمان روز گذشته در اداره کل ورزش جوانان استان خوزستان قرارداد کولیبالی را تمدید کردند و این در حالی است که حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان هم در لحظه تمدید قرارداد در این اداره حضور داشت اما به نظر می‌رسد که باشگاه نفت مسجدسلیمان به صورت قانونی پیگیر این انتقال عجیب شوند.

مطمعنا رسیدن پیشنهادی فراتر از آنچه مسجدسلیمانی ها پیش روی کولیبالی قراردادند باعث انجام این اتفاق شده است و این تخلفی است که به راحتی دست مسئولان حقوقی نفتی ها را برای شکایت از این تیم باز گذاشته است، چرا که آنها همان کاری را کردند که بین باشگاه ریزه‌اسپور، باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی رخ داد و دیدید که باشگاه پرسپولیس محروم شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان موسی کولی بالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد